۲ شهریور ۱۳۹۳، ۸:۴۱

خطیبی:

تراکتورسازی نباید در بازی های خانگی امتیاز از دست دهد/ بسیاری از مشکلات مالی حل شده است

تراکتورسازی نباید در بازی های خانگی امتیاز از دست دهد/ بسیاری از مشکلات مالی حل شده است

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه تراکتورسازی نباید در بازی های خانگی امتیاز از دست دهد، گفت: پیروزی برابر صبا دور از انتظار نیست و برای کسب سه امتیاز وارد زمین می شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی شامگاه شنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی با صبای قم در جمع خبرنگاران در تبریز با اشاره به اینکه در برابر صبا به پیروزی دست پیدا می کنیم، افزود: اگر تماشاگران در دو بازی خانگی پیش رو به ورزشگاه بیایند و بازیکنان خوب و شایسته تراکتورسازی را تنها نگذارند، با شش امتیاز به احتمال زیاد به صدر جدول لیگ صعود خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور هواداران انگیزه و انرژی مضاعفی به تیم تزریق می کند، افزود: آمادگی کاملی برای بازی عصر فردا یکشنبه داریم و برای کسب سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد.

خطیبی همچنین با تاکید بر اینکه بعد از باخت برابر پدیده مشهد در هفته چهارم چند رسانه پایتخت به شدت برای تراکتور حاشیه سازی کردند، ادامه داد: بسیاری از مشکلات مالی و دیگر مسائل با صحبت هایی که با مدیرامل باشگاه انجام گرفت، حل شده است.

وی در خصوص تیم صبا نیز گفت: آنها تیم خوب و یکدستی هستند و تا حالا شکست نخورده اند، ما آنها را خوب آنالیز کرده ایم و به نقاط قوت و ضعف شان آگاهی داریم.

خطیبی با تاکید بر اینکه تمام سعی مجموعه باشگاه تراکتورسازی موفقیت تیم و شادمانی هواداران است، گفت: از طرف مسئولان قول هایی برای برطرف شدن تمامی مشکلات تا بازی برابر پرسپولیس درهفته هفتم داده شد.

تراکتورسازی و صبای قم از ساعت 18 فردا یک شنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف هم می روند که قضاوت این دیدار بر عهده بیژن حیدری است.

کد خبر 2355885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha