۲ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۲۹

در هفته دولت/

71 پروژه عمرانی شهرستان دامغان به بهره برداری می رسد

71 پروژه عمرانی شهرستان دامغان به بهره برداری می رسد

دامغان - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان دامغان با بیان اینکه 71 پروژه عمرانی این شهرستان طی هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید، گفت: برای این پروژه ها 155 میلیارد و790 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مجد شامگاه شنبه و به مناسبت هفته دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران در محل فرمانداری شهرستان دامغان ضمن اشاره به افتتاح 71 پروژه عمرانی این شهرستان طی این هفته اظهار داشت: از این تعداد چهار پروژه شهرداری های دامغان، امیریه، دیباج و کلاته رودبار شامل روشنایی شهرها، فضای سبز و احداث پارک و بوستان با هزینه 17 میلیارد ریال و پروژه شرکت توزیع برق به تعداد 13 پروژه و با اعتبار 65 میلیارد ریال شامل برق رسانی پایدار به روستاها و شهرها بوده است.

وی افزود: همچنین شش پروژه راه و ترابری شامل 14 کیلومتر آسفالت باند دوم کریدور شمال به جنوب واقع در منطقه معلمان در جنوب دامغان، آسفالت راه روستایی در روستاهای اگره و مهماندوست، پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به تعداد هشت پروژه شامل بهسازی معابر روستایی در روستاهای زرین آباد، حسین آباد دولاب، اگره، قلعه بالا برم، بخش آباد، عبدالله آباد، مومن آباد و تویه دروار با اعتبار شش میلیارد ریال از دیگر پروژه های قابل افتتاح بوده است.

فرماندار شهرستان دامغان خاطرنشان ساخت: در بخش بهداشت و درمان و بخش جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری نیز پروژه هایی انجام شد که شامل دو پروژه بهداشتی و درمانی در منطقه سرکویر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال، اجرای طرح پرورش گاو شیری، کانال انتقال آب، اصلاح باغات، اجرای مستقیم آبیاری تحت فشار، توسعه باغات و احداث بندهای سنگ و ملاتی با اعتبار 35میلیارد ریال است.

مجد تصریح کرد: بازسازی زیرساخت های لازم در شهرهای دامغان و دیباج با اعتبار 3.5 میلیارد ریال در بخش شرکت شهرک های صنعتی، خدمات اینترنتی پر سرعت در 20 روستا با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال در بخش فناوری اطلاعات، در بخش مسکن روستایی و شهری و تعاونی مسکن تعداد 60 واحد با اعتبار شش میلیارد و 625 میلیون ریال در شهرهای دامغان و روستای فیروز کوه از مهمترین پروژه هایی بود که از محل اعتبارات استانی و شهرستانی تکمیل و قابل افتتاح و بهره برداری خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین طی سال گذشته 13 پروژه عمرانی در سطح روستاهای این شهرستان از سوی دهیاری های با اعتبار یک میلیارد و 710 میلیون ریال تکمیل شد و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان دامغان اظهار داشت: تعدادی از پرژوه های عمرانی روز پنجشنبه شش شهریور ماه جاری در جریان سفر استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه ها اجرایی به شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مجد اضافه کرد: در هفته گرامیداشت دولت تنها پروژه های که دارای پیشرفت 100درصدی بوده در سطح شهرستان دامغان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی از کوهپیمایی و پیاده روی مدیران دستگاه های اجرایی همراه با کامندان در روز سه شنبه در حوالی سد شهید شاهچراغی، دیدار با فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت در شب و روز هشتم شهریور در مسجد جامع و صاحب الزمان (عج) دامغان و افتتاح تعدادی از پروژه های عمرانی در بخش های مرکزی و امیرآباد از دیگر برنامه های هفته گرامداشت دولت در شهرستان دامغان یاد کرد.

هفته گرامیداشت دولت از دوم شهریور با شعار آرامش و امید آغاز شده است.

کد خبر 2355953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha