۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷

خوانندگانی که نوای موسیقی را در خلیج‌فارس طنین‌انداز کردند

خوانندگانی که نوای موسیقی را در خلیج‌فارس طنین‌انداز کردند

مدیر برگزاری جشنواره تابستانی کنسرت‌های کیش برنامه اجراهای خوانندگان سنتی و پاپ در این جزیره را تشریح کرد.

محمدرضا خانزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در دور تازه برگزاری جشنواره تابستانی کنسرت‌های کیش سعی بر این است که آثار به صحنه رفته از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد، توضیح داد: آنچه در پژوهش های میدانی تاکنون انجام گرفته حاکی از رضایت نسبی مخاطبان از برگزاری این برنامه هاست به ویژه اینکه با توجه به حضور خوانندگان پرطرفدار در کنار هم طی روزهای پیاپی فضای اجرای برنامه ها را کمی متفاوت تر از کنسرت های گذشته کرده بود.

مدیر موسسه فرهنگی هنری اکسیرنوین با اشاره به نحوه اجرای کنسرت ها و تشریفات پیش از اجرا بیان کرد: طبق تصمیم گیری هایی که برای این جشنواره در نظر گرفته شده، هر هفته دو تا سه خواننده به اجرای برنامه می پردازند که بر اساس آن ابتدا به مدیر برنامه های آن خواننده فهرست برنامه ها به همراه ترتیب و زمان دقیق اجرای آن داده می شود. همچنین طبق برنامه‌ریزی مشخص تمام مقدمات استقبال و پذیرایی از خوانندگان را به شکلی حرفه‌ای انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه جشنواره تابستانی کنسرت های کیش با همکاری نهادهای مرتبط با مناطق آزاد کشورمان برگزار می شود، ادامه داد:در بخش پاپ مرتضی پاشایی، گروه سون، گروه چارتار، بابک جهانبخش، سیروان خسروی، احسان خواجه امیری، رضا صادقی، شهرام شکوهی، مازیار فلاحی، زانیار خسروی، سعید مدرس، مهدی یراحی، فرزاد فرزین، محمد علیزاده و بهنام صفوی برنامه های خود را اجرا می کنند ضمن اینکه در بخش سنتی نیز علیرضا قربانی، همایون شجریان، استاد حسین علیزاده، استاد شهرام ناظری و چند گروه تلفیقی دیگر میزبان علاقه مندان به موسیقی در مناطق آزاد کشورمان خواهند بود.

به گفته وی، تاکنون مرتضی پاشایی، گروه سون، بابک جهانبخش، سیروان خسروی، مازیار فلاحی، احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش و شهرام شکوهی به اجرای برنامه پرداخته‌اند.

خانزاده در پایان گفت: خواننده هایی چون محسن یگانه، محمد علیزاده، زانیار خسروی، رضا یزدانی و مهدی یراحی و دیگر خواننده ها نیز در هفته های آتی به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

برنامه های تابستانی جزیره کیش و مناطق آزاد از پانزدهم مرداد ماه آغاز و با برگزاری30 شب اجرا تا 31 شهریور ماه در کیش و مناطق آزاد کشورمان با حضور خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2356248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha