۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۰۵

علیرضا مرزبان:

پرسپولیس به کورس قهرمانی برمی‌گردد/ رحیمی تیم را از بحران خارج می‌کند

پرسپولیس به کورس قهرمانی برمی‌گردد/ رحیمی تیم را از بحران خارج می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به اینکه ناکامی پرسپولیس در چهار هفته گذشته چیزی از ارزش های علی دایی و این تیم کم نمی‌کند، گفت: مطمئنا بزودی پرسپولیس به کورس قهرمانی باز می گردد.

به گزارش خبرنگار، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس که بعدازظهر امروز یکشنبه در سالن کنفرانس خبری سازمان لیگ برگزاری شد ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی بسیار مشکلی را مقابل پرسپولیس پیش رو داریم. درست است این تیم چند هفته نتیجه نگرفته و وارد بحران شده اما این مینی بحران با درایت رحیمی از بین می‌رود.

وی افزود: البته دایی هم آنقدر باتجربه است که بتواند تیم را از این وضعیت خارج کند اما نقش رحیمی در این مدیریت بحران ایده آل خواهد بود. او از هر لحاظ می تواند پرسپولیس را از این بحران خارج کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد همچنین یادآور شد: علی دایی دو سال پرسپولیس را قهرمان جام حذفی کرد و فصل پیش با این تیم آسیایی شد. به همین خاطر نتیجه نگرفتن در چهار هفته چیزی از ارزش های او و پرسپولیس کم نمی‌کند.

مرزبان با اشاره به اینکه مطمئنا بزودی پرسپولیس به کورس قهرمانی باز می گردد، تصریح کرد: امروز سه محور بزرگ در تیم داریم، کار تاکتیکی، بدنسازی و روانشناسی. برای این بازی برنامه های زیادی داریم و تلاش می‌کنیم آن را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: کارمان بر اساس سبک بازی پرسپولیس و نوع عملکرد آنها مشخص می‌شود و باز هم تاکید می کنم تمام هدفمان این است به نتیجه دلخواه برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به اینکه یووانوویچ به دلیل محرومیت و کیوان امرایی به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهند داشت، گفت: باید از تماشاگران مشهدی که 20 اتوبوس گرفته اند و از مشهد و تربت حیدریه برای تشویق تیم به تهران می‌آیند تشکر ویژه ای داشته باشیم.

 

کد خبر 2356501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha