۲ شهریور ۱۳۹۳، ۲۱:۴۲

امیر قلعه نویی:

منطقی بازی کردیم و بردیم/ پیکان مربی خوبی دارد اما یک موقعیت 30 درصدی هم نداشت!

منطقی بازی کردیم و بردیم/ پیکان مربی خوبی دارد اما یک موقعیت 30 درصدی هم نداشت!

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی تیمش برابر پیکان گفت: خوشحالم که در این دیدار به پیروزی رسیدیم. تیم ما هفته به هفته بهتر می شود و می توانیم در دیدارهای آینده نتایج بهتری کسب کنیم. وی همچنین با تاکید بر اینکه پیکان سرمربی خوبی دارد گفت: با وجود این سرمربی خوب پیکان یک موقعیت 30 درصدی هم روی دروازه ما ایجاد نکرد!

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پس از پیروزی 3 بر صفر شامگاه امروز یکشنبه تیمش برابر پیکان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی گفت: ما در دیدار برابر پیکان روند خوبی در خط دفاعی و حمله داشتیم و توانستیم با یک کار تیمی خوب به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: استقلال هفته به هفته بهتر می شود و این برای من خوشحال کننده است. از این نظر که در این دیدار گل نخوردیم برایمان با اهمیت است. ما گل نخوردیم و سه گل هم زدیم که این نوید روزهای خوبی را برای استقلال می دهد.

سرمربی استقلال به بهتر شدن کیفیت زمین ورزشگاه تختی اشاره کرد و گفت: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و ما بتوانیم دیدارهای آینده خود را هم در این ورزشگاه برگزار کنیم.

قلعه نویی در مورد پیکان نیز گفت: این تیم حتی یک موقعیت 30 درصدی هم روی دروازه ما نداشت. البته این تیم مربی بزرگی دارد. من یکسال در کنار ابراهیم زاده کار کردم و او جزو مربیان خوب ایران است. نه اینکه این حرف را الان که برده ام مطرح کنم. او واقعا مربی با دانشی است.

وی افزود: ما فوق العاده بازی کردیم و هواداران باید از این برد لذت ببرند. البته فقط تا فردا خوشحالی می کنیم و بازیکنان باید از فردا به فکر بازی بعد تیم باشند.

 

کد خبر 2356700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha