۲ شهریور ۱۳۹۳، ۲۲:۱۹

ساموئل:

نمی‌خواهم از استقلال به فیفا شکایت کنم/ انگار من را فراموش کرده‌اند!

نمی‌خواهم از استقلال به فیفا شکایت کنم/ انگار من را فراموش کرده‌اند!

بازیکن تیم فوتبال پیکان با انتقاد از بی توجهی مسئولان استقلال به طلب این بازیکن گفت: انگار آنها من را فراموش کرده اند و یادشان رفته که فصل گذشته پولی به من پرداخت نکرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر ، جی لویید ساموئل پس از شکست 3 بر صفر پیکان مقابل استقلال تهران با بیان این مطلب افزود: دو سال و نیم در استقلال روزهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم اما فصل گذشته پولی از استقلال دریافت نکردم. با این حال به احترام هواداران سکوت کردم و منتظر بودم تا باشگاه استقلال به تعهداتش عمل کند اما متاسفانه مسئولین استقلال انگار من را فراموش کرده اند و یادشان رفته است که من پولی از آنها دریافت نکرده ام.

ساموئل تاکید کرد: قرار شد آنها مالیات من را هم پرداخت کنند اما چون آنها این کار را نکردند من اجازه خروج از ایران نداشتم و 7 ماه نتوانستم از ایران خارج شوم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در این رابطه شکایتی هم به فیفا کرده است گفت: نمی‌خواهم کار به آنجا کشیده شود و استقلال دچار مشکلات زیادی شود. امیدوارم این مسئله در فدراسیون فوتبال ایران حل شود. مدیران استقلال باید بدانند که آنها قطعا در فصل آینده سهمیه لیگ قهرمانان خواهند گرفت و من نمی خواهم که آنان به خاطر شکایت من دچار مشکل شده و دچار دردسر شوند.

کد خبر 2356711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha