۲ شهریور ۱۳۹۳، ۲۲:۲۶

اسماعیل شریفات:

امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم/ مساوی عادلانه بود

امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم/ مساوی عادلانه بود

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فولاد خوزستان گفت: اگر کادر فنی تیم ملی مرا دعوت نکنند، نمی‌توانم کاری انجام دهم اما امیدوار هستم که سرمربی تیم ملی مرا به تیم ملی دعوت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل شریفات شامگاه یکشنبه پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: همانطوری که ما سپاهان را آنالیز کرده بودیم، این تیم نیز ما را آنالیز کرده بود؛ بازی خوب و پایاپایی بود و مساوی یک نتیجه عادلانه بود، هرچند که امتیازات تقسیم شد و بقیه از این نتیجه سود بردند.

وی درباره تصمیمات داور بازی در این مسابقه افزود: مسلما وقتی داور تصمیم می‌گیرد، فقط کمک داور می‌تواند آن تصمیم را عوض کند؛ خیلی خوب است که در کل کشور مطرح شود و من فکر می‌کنم که این موثر است.

مهاجم تیم فولاد خوزستان درباره بهترین بازیکن مسابقه بیان داشت: امروز سروش رفیعی یکی از بهترین بازیکنان زمین بود، هرچند که دو تیم بازیکنان بسیار خوبی داشتند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا عبدالله کرمی بعد از گلزنی مقابل تیم حریفش خوشحالی کرد یا خیر، افزود: عبدالله خوشحالی نکرد و به نظر من هیچ مشکلی بین من و عبدالله وجود ندارد؛ به هر حال عبدالله یکی از بازیکنان بزرگ کشور و سپاهان است.

شریفات پیرامون دعوت نشدنش به تیم ملی افزود: هر بازیکنی دوست دارد در تیم ملی باشد اما کادر فنی تیم ملی نظارت دارند و اگر دعوت نکنند که نمی‌توانم کاری کنم اما امیدوار هستم که دعوت شوم.

کد خبر 2356714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha