۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶

عکس یادگاری سعید عزت‌اللهی با پرچم اتلتیکو مادرید

عکس یادگاری سعید عزت‌اللهی با پرچم اتلتیکو مادرید

هافبک تیم جوانان فوتبال ایران که برای مذاکره نهایی با باشگاه‌ اتلتیکو به مادرید سفر کرده، عکسی از خود و پدرش با لباس‌های این تیم اسپانیایی منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عزت‌اللهی هافبک تیم فوتبال ملوان و تیم جوانان فوتبال ایران به همراه پدرش نادر عزت‌اللهی برای مذاکره نهایی با مسئولان باشگاه اتلتیکومادرید راهی کشور اسپانیا شده است. این بازیکن شب گذشته عکسی از خود و پدرش را روی صفحه اینستاگرام منتشر کرده که پرچم اتلتیکو مادرید را در دستان خود دارد.

 

وی در زیر این عکس نوشته است:" خدا خیلی دوستم داشته که تو را به من داده. تویی که باعث شدی من به اینجا برسم و تویی که واسه لحظه لحظه‌ آرامش من عرق ریختی. من به خودم افتخار می‌کنم که پدری مثل تو دارم که همیشه مثل کوه پشتم هستی. باز هم میگم که خدا دوستم داشته. خوشحال امروز که تولدته پیش من هستی. امیدوارم همیشه سایه‌ات بالای سرم باشه."

نادر عزت‌اللهی که در حال حاضر یکی از اعضای کادرفنی تیم فوتبال ملوان است، در سال‌های گذشته به عنوان مربی در دو تیم نوجوانان و جوانان ایران حضور داشته و تجربه حضور در دو جام جهانی و یکبار قهرمانی و یک مرتبه سومی رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا را در کارنامه‌اش دارد.

کد خبر 2356827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha