۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۳۵

شماره جدید «دنیای تصویر» منتشر شد/ پوپولیسم و سینمای دُنبه‌ای!

شماره جدید «دنیای تصویر» منتشر شد/ پوپولیسم و سینمای دُنبه‌ای!

دویست و چهل و دومین شماره مجله «دنیای تصویر» با بررسی فیلم «آتش بس 2» به کارگردانی تهمینه میلانی و مساله مرگ رابین ویلیامز در 106 صفحه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تازه‌ترین شماره مجله «دنیای تصویر» با طرح روی جلد فیلم «آتش بس 2» به کارگردانی تهمینه میلانی منشر شد.

درسرمقاله این مجله علی معلم به عنوان سردبیر یادداشتی را به عنوان «میراث ما، اژدر زاپاتا» به نگارش در آورده است.

در بخش سینمای ایران در این شماره مطالبی را درباره فیلم های روی پرده و اکران ویژه عید فطر خواهیم خواند. در این بخش گفتگوهایی با شبنم مقدمی بازیگر فیلم «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی، مرجان شیرمحمدی بازیگر فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، حامد محمدی کارگردان فیلم «فرشته ها با هم می آیند» درج شده است.

در بخش دیگری از این شماره اخبار فیلم ها در حال تولید سینمای ایران از جمله فیلم های «اعترافات خطرناک ذهن من» به کارگردانی هومن سیدی، «خبر خاصی نیست» به کارگردانی مصطفی شایسته، «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» به کارگردانی علی شاه حاتمی ارائه شده است.

در بخش پایانی این شماره گفتگوی جواد طوسی با علی معلم و خسرو دهقان پیرامون فیلم «متروپل» و مسعود کیمیایی این روزها منتشر شده است.

در بخش سینمای بین الملل این شماره پرونده ای با عنوان «پایان تلخ زندگی مرد شیرین سینما» درباره خودکشی رابین ویلیامز بازیگر مشهور سینمای هالییود گنجانده شده که مروری کرده است بر فیلم های او و نقش ماندگاری که وی در سینمای جهان.

بخش معرفی فیلم های روز سینمای جهان یکی دیگر از ویژگی های این شماره است که پرونده ای با عنوان «بازگشت مارمولک بزرگ ترسناک معصوم» وجود دارد که به نقد و بررسی  فیلم «گودزیلا» می‌پردازد.

پرونده ای با عنوان «پوپولیسم و سینمای دُنبه ای» با رویکرد سینمای جهان سوم عنوان شده است که به آسیب شناسی فیلم هایی که در منطقه آسیا تولید می شود پرداخته است.

در بخشی دیگر از این شماره گفتگویی با کیت وینسلت بازیگر مطرح سینمای جهان وجود دارد که این گفتگو درباره فعالیت های این روزهای این بازیگر سینما است.

از سوی دیگر پرونده با عنوان پولدارترین بازیگران جهان در این شماره وجود دارد که طی این گزارش، رابرت داونی جونیر و ساندرا بولاک به عنوان پردرآمدترین بازیگران سینمای جهان نام برده است. در بخش دیگری از شماره 242 مجله دنیای تصویر گزارشی با عنوان آشنایی با ده شخصیت برتر مجموعه تلویزیونی جهان وجود دارد که اطلاعات تازه ای را به مخاطب القا می‌کند.    

این شماره در 106 صفحه با قیمت 6 هزار تومان منتشر شده است و در دسترس مخاطبان سینمای ایران خواهد بود.

کد خبر 2357011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha