۳ شهریور ۱۳۹۳، ۲۱:۴۷

رضا حقیقی:

شعارهای هواداران به نفع پرسپولیس نیست/ خیلی افتضاح بودیم

شعارهای هواداران به نفع پرسپولیس نیست/ خیلی افتضاح بودیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هواداران صاحبان این تیم هستند، گفت: شعارهای طرفداران پرسپولیس در این مقطع به نفع تیم نیست زیرا بازیکنان با تمام توان خود در زمین بازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حقیقی در پایان دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر پدیده مشهد که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این بازی شرمنده هواداران شدیم زیرا باید بازی‌های تهران را ببریم اما این اتفاق رخ نداد.

وی با بیان اینکه هواداران در ابتدای فصل نباید شرایط را با شعارهای خود سخت کنند، افزود: من به هواداران نوصیه می‌کنم این شعارها به نفع پرسپولیس نیست. البته به آنها خورده نمیگیرم زیرا صاحبان پرسپولیس هستند اما سر دادن شعار بی‌غیرت هم درست نبود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنان در رختکن نای راه رفتن و حرف زدن را نداشتند زیرا با همه توان خود در این مسابقه بازی کردند. بدشانسی و مشکلات دیگر هم باعث شد در این بازی نتیجه دلخواه را نگیریم اما باید در بازی‌های بعدی نتایج اخیرمان را جبران کنیم.

وی در مورد رعایت نکردن بازی جوانمردانه از سوی بازیکنان پرسپولیس اظهار کرد: بازیکنان تیم پدیده 10 بار زمین افتادند که اکثر آنها دلیل خاصی نداشت. در این شرایط حتما نباید توپ را به اوت زد و بازی را متوقف کرد.

حقیقی در مورد کسب 5 امتیاز از 5 بازی توسط پرسپولیس هم اینگونه توضیح داد: ما خیلی افتضاح بودیم و اصلا خوب نتیجه نگرفتیم اما با تلاش مضاعف و در بازی‌های آینده، این نتایج را جبران خواهیم کرد.

کد خبر 2357511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha