۴ شهریور ۱۳۹۳، ۶:۲۸

گازرسانی به شهر وحدتیه افتتاح شد

گازرسانی به شهر وحدتیه افتتاح شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: پروژه گازرسانی به شهر وحدتیه شهرستان دشتستان در آئینی با حضور استاندار بوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر عصر دوشنبه در این آئین اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی برای گازرسانی به شهرهای مختلف استان بوشهر صورت گرفته است و شرکت گاز استان بوشهر در گازرسانی به نقاط روستایی و کم‌برخوردار گام‌های مهمی برداشته است.

مصطفی سالاری خواستار استخدام نیروهای شرکت گاز منطقه وحدتیه از افراد بومی شد و ادامه داد: با توجه به سرمایه‌گذاری شرکت گاز در گاز رسانی به مناطق لازم است مردم در خرید انشعاب گاز مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به روستاها و شهرهای کم جمعیت و کم‌برخوردار در اولویت است، تصریح کرد: شهر وحدتیه همجوار تاسیسات نفتی است و عوارض آلایندگی باید به این شهر پرداخت شود تا در عمران و آبادانی شهر صرف شود.

استاندار بوشهر خواستار توسعه اشتغال در این شهر شد و ادامه داد: شرکت‌های نفتی هم‌جوار با شهر وحدتیه باید ضمن به کارگیری نیروهای این منطقه، پیمانکاران بومی برای اجرای طرح‌ها را در اولویت قرار دهند.

77 میلیارد ریال برای گازرسانی به وحدتیه هزینه شد

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر نیز در این آئین با بیان اینکه گازرسانی به شهر وحدتیه از پروژه‌های مهم در سطح استان بوده است، اظهار داشت: تعداد زیادی از روستاهای شهرستان دشتستان نیز از گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

غلامعباس حسینی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای کیفیت‌بخشی در اجرای پروژه‌های گازرسانی از اولویت‌های شرکت گاز استان بوشهر ادامه داد: 77 میلیارد ریال برای گازرسانی به شهر وحدتیه سرمایه‌گذاری شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: طرح گازرسانی به وحدتیه دارای 7.5 کیلومتر شبکه انتقال است و دارای 60 کیلومتر شبکه توزیع گازرسانی است.
 

کد خبر 2357516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha