۳ شهریور ۱۳۹۳، ۲۲:۲۱

رضا عنایتی:

نتیجه تساوی عادلانه بود/ پرسپولیس با توپ های بلند بازی را تغییر داد

نتیجه تساوی عادلانه بود/ پرسپولیس با توپ های بلند بازی را تغییر داد

مهاجم تیم فوتبال پدیده پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس گفت: نتیجه عادلانه ای رقم خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی پس از تساوی یک بر یک دوشنبه شب تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: یک نبرد کاملا پر برخورد بود که پدیده در نیمه اول توانست با بازی هوشمندانه برنده به رختکن برود اما در نیمه دوم نتوانستیم از اندوخته خود محافظت کنیم.

وی افزود: فشار پرسپولیس با توجه به نیازشان به گل تساوی زیاد شد و آنها رو به توپ های بلند آوردند و با این تاکتیک عملا هافبک های ما را از جریان بازی خارج کردند.

مهاجم سابق استقلال تهران در مورد نتیجه بازی تصریح کرد: به نظر من این نتیجه عادلانه بود و با توجه به عملکرد دو تیم حق هیچکدام ضایع نشد.

عنایتی در پایان در مورد آینده پدیده مشهد خاطرنشان ساخت: سیاست باشگاه ما در مرحله اول بقا در لیگ برتر است اما نیم نگاهی هم به رتبه های بالای جدول داریم.

میلاد غریبی بازیکن فصل قبل پرسپولیس هم به خبرنگاران آمدگفت: نتیجه مساوی با توجه به فشار پرسپولیس در نیمه دوم عادلانه بود اما در مجموع تماشاگران بازی خوب و جذابی را مشاهده کردند.

وی در ادامه در مورد انگیزه خودش و این سوال که آیا می خواست خودش را به علی دایی نشان بدهد، خاطرنشان کرد: من حالا لباس پدیده را بر تن دارم و همیشه به این شکل با تعصب بازی می کنم و اگر حریف امروزمان پرسپولیس هم نبود، تاثیری در انگیزه و تلاش من نداشت.

کد خبر 2357518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha