۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱

طبق گزارش يك سايت روسي؛

حسن رحیمی يكي از مدعيان اصلي وزن اول رقابتهای جهانی است

حسن رحیمی يكي از مدعيان اصلي وزن اول رقابتهای جهانی است

یک سایت روس در گزارشی از حسن رحیمی، ویکتور لبدوف و ولادمیر خنچیگاشویلی به عنوان مدعیان اصلي قهرمانی وزن 57 کیلوگرم رقابتهای جهانی ازبکستان ياد كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، ویکتور لبدوف دارنده دو مدال طلای جهان در سال های 2010 و 2011، مدال برنز جهان در سال 2009، مدال برنز رقابت های قهرمانی اروپا و چهار بار قهرمان روسیه است. وی در جام جهانی آمریکا پس از مدتها دوری به دلیل مصدومیت، عملکرد خوبی داشت و مسابقه حساسی را با رحیمی پشت سر گذاشت. البته اضافه وزن از مشکلات اساسی لبدوف است.

حسن رحیمی دارنده مدال طلای جهان در سال 2013 و مدال برنز جهان در سال 2010 از دیگر شانس های قهرمانی این وزن در کنار ولادمیر خنچیگاشویلی گرجستانی نفر دوم المپیک 2012 لندن است که در جام تختی و رقابت های قهرمانی اروپا به مقام نخست رسید و در چند ماه گذشته عملکرد خوبی در این وزن داشته است.

این سایت روسی در ادامه گزارش خود با اشاره به اینکه آمیت کومار نفر دوم جهان از هند، رسول کالیف از قزاقستان و ماریشیتا از ژاپن از دیگر مدعیان این وزن هستند در یک نظرسنجی از مربیان این کشور شانس قهرمانی وزن 57 کیلوگرم را به رحیمی، لبدوف و ولادمیر خنچیگاشویلی داد.

رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان روزهای 17 تا 19 شهریورماه در شهر تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

کد خبر 2357634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha