۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷

از سوی نشر زعفران؛

کتاب «چطوری برگردم خانه» منتشر شد

کتاب «چطوری برگردم خانه» منتشر شد

«چطوری برگردم خانه؟»، یکی از داستان‌های مجموعه سه جلدی«دنیای شیرین پسرک» با ترجمه نسرین وکیلی است. این کتاب را انتشارات زعفران برای گروه سنی الف و ب و به صورت دوزبانه(فارسی و انگلیسی) منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، «چطوری برگردم خانه؟» کتابی از اولیور جفرز است که در استرالیا به دنیا آمده؛ اسباب‌بازی‌های پلاستیکی را بسیار دوست داشته و خرس قطبی، حیوان مورد علاقه‌اش بوده است. هرچند هرگز خرس قطبی را از نزدیک ندیده. او ارتباطات بصری خوانده و داستان‌هایش را خود تصویرگری می‌کند.

ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که روزی، روزگاری، پسر کوچولویی که قهرمان داستان ماست، داشت وسایل‌اش را توی کمد می‌گذاشت که چشمش به یک هواپیما افتاد. آن را برداشت و از زمین بلند شد و به آسمان رفت... یک‌دفعه بنزین هواپیما تمام شد و به پت پت افتاد.

پسرک، هواپیما را روی ماه نشاند و به این فکر کرد که باید چه کند؟ او تنهای تنها بود و می‌ترسید. چراغ قوه‌اش هم هر لحظه کم‌نورتر می‌شد.اما آن بالا، توی اسمان، یکی دیگر هم توی دردسر افتاده بود.

«چطوری برگردم خانه؟»، برنده جایزه«بوک تراست» شده؛ جایزه‌ای که به بهترین کتاب‌های خردسال داده می‌شود. این داستان را نسرین وکیلی با زبانی ساده و کودکانه به فارسی برگردانده است. تصاویر کتاب برای بچه‌ها جذاب و دلنشین است. تصاویری که هماهنگ با متن و کامل‌کننده آن هستند.

اگر می‌خواهید با پسرک داستان همراه شوید و با یک ادم مریخی که سفیه‌اش خراب شده و در کره ماه فرودآمده دوستی کنید، داستان«چطوری برگردم خانه؟» را بخوانید. این کتاب که یکی  از داستان‌های مجموعه سه جلدی«دنیای شیرین پسرک» با ترجمه نسرین وکیلی  است را انتشارات زعفران در 2500 نسخه و به قیمت 7500 تومان برای گروه سنی الف و ب منتشر کرده است.
 

کد خبر 2357749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha