۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۲۵

دبیر جشنواره «یاس» در سینما فلسطین فیلم دید

دبیر جشنواره «یاس» در سینما فلسطین فیلم دید

حسین مسافرآستانه دبیر دومین دوره جشنواره فیلم‌های ویدیویی و مدیر موسسه رسانه های تصویری با حضور در سینما فلسطین وضعیت برگزاری جشنواره در این سینما را بررسی کرده و با سینماگران به گفتگو نشست.

 به گزارش خبرگزاری مهر، حسین مسافر آستانه ساعت 19 عصر روز دوشنبه 3 شهریور به سینما فلسطین رفت و از نزدیک تعدادی از فیلم‌های حاضر در جشنواره را روی پرده سینما با عموم مردم به تماشا نشست.

وی بعد از تماشای دو فیلم «بهار نارنج» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده و «آخرین نفر» به کارگردانی مهرداد موفق با کارگردان و عوامل این فیلم ها گفتگو کرد و آنها نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

آستانه در ادامه بازدید خود از سینما فلسطین دراستودیوی شبکه «شما» و شبکه «اول» سیما در سینما فلسطین حضور پیدا کرد و به صورت زنده با مخاطبان ویژه برنامه جشنواره فیلم ویدیویی از شبکه «شما» گفتگو کرد.

دبیر دومین جشنواره فیلم ویدیویی «یاس» درسینما فلسطین ضمن قدردانی از تمامی سینماگران برای حضور در جشنواره فیلم ویدیویی و حمایتهای آنها تاکید کرد: این جشنواره با یک برنامه ریزی  فشرده و در یک زمان محدود برگزار شده است و برگزاری آن بدون حمایت سینماگران ممکن نبود و خود را مدیون آنها می‌دانم.

دومین جشنواره بین المللی فیلم «یاس» تا ششم شهریور ماه به صورت همزمان در تهران و مازندران در حال برگزاری است.

 

کد خبر 2357900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha