۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸

جنگ‌های مدیریتی و ضعف کادر فنی؛

دلایل ناکامی پرسپولیس از نگاه مخاطبان مهر/ امیدی به این پرسپولیس نیست!

دلایل ناکامی پرسپولیس از نگاه مخاطبان مهر/ امیدی به این پرسپولیس نیست!

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: نتایجی که تیم فوتبال پرسپولیس در شروع چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کسب کرده، موجبات ناامیدی هواداران پرتعداد این تیم از آینده سرخپوشان را فراهم آورده است. برخی از این هواداران اعتقاد دارند جنگ‌های مدیریتی و ضعف کادر فنی از جمله اصلی‌ترین دلایلی است که باعث شده سرخپوشان در شروع لیگ نتایج قابل قبولی کسب نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که عنوان نایب قهرمانی سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود، در شروع لیگ چهاردهم نتایج قابل قبولی کسب نکرده و در پایان هفته پنجم حتی در بین 10 تیم اول جدول رده بندی هم قرار ندارد.

این در حالی است که هواداران پرتعداد این تیم امیدوارند سرخپوشان بتوانند در دیدارهای آینده این نتایج را جبران کنند و به وضعیت بهتری دست پیدا کنند. با این حال برخی از هواداران پرسپولیس در پیام هایی که پیرامون اخبار منتشر شده در خبرگزاری مهر نوشته اند، به دلایل ناکامی این تیم اشاره کرده و نظراتشان را اعلام کرده اند. در زیر برخی از این نظرات را می خوانید:

علی مرجانی:
من خودم یه پرسپولیسی دو آتیشه هستم. اما این پرسپولیس با پرسپولیس سالهای پیش خیلی تفاوت داره. اصلا صلابت یه تیم در حد لیگ برتر رو نداره. برنامه مشخصی نداره. تا کی میخوان طرفدارهارو اذیت کنن. خواهشا به فریاد این طرفدارها برسید و این تیم رو نجات بدین.

وحید کلهری:( در واکنش به مصاحبه افشین پیروانی)
آخه جناب پیروانی خدا وکیلی خود شما این فوتبال تیم‌تان را پسند می‌کنید؟ آخه شما میگید هواداران حمایت کنند. ازچی حمایت کنند؟ ازفوتبال روان و زیبا، از اخلاق گرایی، از نتایج تیم؟ اولین تیمی که تمریناتش را شروع کرده و اردوهای گران داشته و به قول سرمربی بازیکنان مورد نظرش را جذب کرده پرسپولیس بود. مردم نباید توقع داشته باشند که خوب بازی کنه؟ آیا این خواسته زیادیه؟ پنج هفته 5 امتیاز و 3 امتیاز آنهم ناپلئونی و با یک سرزدن. این فوتبال ایده ال شماست؟ کمی واقع گرا باشید و با مردم صادق.

بروجردی:
آیا یک سال صبر برای کادر فنی کافی نبود؟

حسین ع:
این تیم مال همه ایرانیان هست. لطفا صبوری کنید. خود علی آقا(دایی) میدونه چکار کنه. خدا کنه مصدومان سریعتر برسن بعد تیم مارو ببینید.

بدون نام: (در واکنش به مصاحبه علی دایی)
بله آقای دایی حتماً با این بازیهای بد به کورس قهرمانی باز میگردی! ما دیگر از مربیگری شما و بازی خیلی بد بازیکنان خسته شده ایم. این بود بازی دیگر شما، پرسپولیس مریض است و با رفتن شما و رحیمی درمان می‌شود دیگر کسی بازیهای خیلی بد پرسپولیس را نمی بیند دیگر واقعاً به این پرسپولیس امیدی نیست!

سیمین:
آقای دایی هواداران و پیشکسوتان وقتی که می‌بیند تاکتیک تیمتان بد است بازیکنان تیم تندتند گل می‌خورد و بلد نیستند و توانایی ندارند که نتایج تیم را عوض کنند و حتی اگرهم موقعیتی داشته باشند به هوا می‌زنند، خب ناراحت می‌شوند. ضمن اینکه بازیکنانی امثال طارمی، نوراللهی و... که لیگ یکی هستند به درد پرسپولیس نمی‌خورند. این هم درست نیست که شما قول می‌دهی ولی نمی‌توانی و توانایی آن را نداری که کاری کنید که تیم نتیجه دلخواه بگیرد. شما  گفتی از بازی پدیده چه ها و چه ها که نمی‌کنی ولی نه تنها کاری نکردی بلکه تیم بازی مساوی که همانا از باخت هم بدتر است را بدست آورد. به مردم دروغ نگو و منصفانه کنار برو.

محمد سلیمانی:
در پرسپوليس كه بطور قطع تمرينات اصولي نيست، مثلا بازيكن افتي داشته كه طي يك فرايند 6 ماهه مي‌تواند به اوج برسد، ولي او را با فشار مي‌خواهند برسانند، بدن جواب نمي‌دهد، يا او را ببازي مي‌گيرند، فشار بيش از حد در بازي را نمي تواند تحمل كند، و ...

غلامرضا اصلانی:
متاسفانه ابر و باد مه و خورشید و فلک همه دست به دست هم داده اند تا تیم پرطرفدار پرسپولیس نتیجه نگیرد. جنگ‌های مدیریتی در هیئت مدیره و ضعف کادر فنی و عدم یارگیری مناسب در زمان نقل و انتقالات و مصدوم و محرومیت های پی در پی باعث گردیده پرسپولیس به این روز بیفتد. وقتی کادر فنی که متشکل از علی دایی و برادرش و پیروانی و غلامپور بیش از سه میلیارد پول می‌گیرند و فقط به منافع خودشان فکر می‌کنند و زمانی که مدیر عامل تیم از پیشکسوتان پرسپولیس انتخاب نمی‌شود و وقتی مربی دروازه‌بانها استقلالی است و وقتی علی دایی با آن اخلاق تندش مدام با این و آن درگیر بوده و تیتر یک روزنامه ها می‌شود و دست آخر شکست را اشتباه فردی می‌داند، چنین وضعیتی دور از انتظار نیست.

بدون نام:
سلام اميدوارم اين ناكامي خيلي زود تموم بشه چون لياقت پرسپوليس صدر جدوله. عاشقتم پرسپوليس.

سیدعلیرضا ناجی:
متاسفانه آقاي دايي نتوانستن مانند نام خود بزرگي كنند و حتي براي يكبار هم سهمي براي خود در ناكامي هاي تيم پرسپوليس و عدم ارائه بازي استاندارد در طي اين دو سال قائل باشند. اينجاست كه متوجه مي‌شوم چرا باوجود آرزوي من (حتي به عنوان يك طرفدار تيم استقلال) و امثال من، ايشان نتوانستند به عنوان يك فرد بين المللي خلاء نداشتن پايگاه در كرسي هاي بين المللي فوتبال را براي ايران پر كنند. تصورات من در بزرگي ايشان اشتباه بود.

مهدی:
دایی که در مربیگری اصلاً موفق عمل نمی‌کند و نمی‌تواند برای پرسپولیس کاری انجام بدهد، بازیکنان را هم مثل خودش کرده که در زمین هیچ کارایی ندارند!

کد خبر 2357937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha