۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۵۱

مدیرکل ارشاد خوزستان خبر داد؛

اتحادیه چاپخانه داران خوزستان به زودی راه‌اندازی می‌شود

اتحادیه چاپخانه داران خوزستان به زودی راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اتحادیه چاپخانه‌داران این استان به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایون قنواتی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به 11 شهریور ماه، روز ملی صنعت چاپ گفت: با توجه به اهمیت صنعت چاپ برای مسوولان استان و نقش تاثیرگذار و استراتژیک این صنعت در اقتصاد و فرهنگ، اتحادیه چاپخانه داران استان خوزستان به زودی راه اندازی خواهد شد.

همایون قنواتی صنعت چاپ را یکی از صنایع مهم و تاثیرگذار در اقتصاد و فرهنگ دانست و اظهار کرد: امروز تمام صنایع به صنعت چاپ نیاز دارند و باید به آن توجه ویژه داشت. در همین راستا به زودی اتحادیه چاپخانه داران استان خوزستان راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: همچنین با توجه به نقش مهم و استراتژیک صنعت چاپ برای مسوولان استان به زودی دوره‌های آموزش اپراتوری صنعت چاپ استان را برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به برنامه‌های این اداره کل برای صنعت چاپ گفت: از جمله برنامه‌های ما ارایه تسهیلات به چاپخانه داران است زیرا اعتقاد داریم که صنعت چاپ برای پیشرفت نیاز به نوسازی دارد.

قنواتی در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار کرد: امیدوارم که با تشکیل اتحادیه چاپخانه داران استان خوزستان بتوانیم کمک شایانی را به اهالی صنعت چاپ بکنیم.

کد خبر 2358134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha