۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۳۲

حجت الاسلام صالحی منش:

سرمایه گذاران با آرامش و امنیت در سلفچگان فعالیت کنند

سرمایه گذاران با آرامش و امنیت در سلفچگان فعالیت کنند

قم - خبرگزاری مهر: استاندار قم با بیان اینکه افراد با خیال راحت و امنیت در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان می‌توانند سرمایه گذاری کنند، گفت: دولت از آنها حمایت می‌کند و از آنها توقع کارهای جدید و سرمایه گذاری را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش ظهر سه شنبه در مراسم کلنگ زنی مجتمع تجاری، تولیدی، خدماتی، رفاهی حنا که در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با حضور مدیران مناطق ویژ اقتصادی کشور برگزار شد، اظهار کرد: همه باید در رشد چنین مناطقی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به از طرح‌های سرمایه‌گذاری حمایت می‌کند، خطاب به سرمایه گذاران گفت: می‌توانید با خیال راحت و آرامش خاطر و امنیت در این منطقه ویژه سرمایه گزاری کنید.

استاندار قم تصریح کرد: من به عنوان نماینده دولت آنچه از دستم برآید برای پیشرفت و توسعه این منطقه انجام خواهم داد و همه معاونین استاندار و اداراتی که می‌توانند اقدامی را در این زمینه انجام دهند و ذینفع هستند، موظف‌ هستند یاری کنند تا کوچک‌ترین مشکلی در این منطقه پیش نیاید.

وی ضمن بیان کمک‌هایی که برای رشد این منطقه باید صورت بگیرد، گفت: ما نیز از سرمایه گذاران توقع داریم تا دست به اقدامات جدید بزنند و کارهای نو و جدیدی را انجام دهند و به سرمایه گذاری‌های خود ادامه دهند که ما آنها را نیز حمایت می‌کنیم.

در پایان کلنگ زنی مجتمع تجاری، تولیدی، خدماتی، رفاهی حنا انجام شد.

مجتمع تجاری، تولیدی، خدماتی و رفاهی حنا با زمینی به مساحت 800 هزار متر مربع در 4 طبقه با هدف راه اندازی بازار بین المللی تولید، توزیع، فروش و صادرات انواع کالا‌ها در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان راه اندازی خواهد شد.
 

کد خبر 2358226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha