۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۰۹

رضايي خبر داد:

كمبود تجهيزات آتش نشاني در شهرک صنعتی توس بر آتش دامن زد

كمبود تجهيزات آتش نشاني در شهرک صنعتی توس بر آتش دامن زد

مشهد - خبرگزاري مهر: مدير حوزه يك آتش نشاني شهرداري مشهد اعلام كرد: آتش سوزي صبح امروز در شهرك صنعتي توس در مشهد خسارت دو ميليارد ریالی به همراه داشت.

سرآتش يار مهدي رضايي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: وقوع اين آتش سوزي ساعت 10 و نيم صبح امروز با تماس كارگران اين شهرك به آتش نشاني اين شهرك  اعلام شد و تيم عملياتي آتش نشانان شهرك صنعتي توس به محل حادثه اعزام شد.

وي با بيان اينكه محل و كانون آتش سوزي در انبار هاي مواد اوليه و كارتن كارخانه مربوط به توليد كننده عرقيات و گلاب بود افزود: با ناتوان ماندن آتش نشانان شهر ك صنعتي از اطفا حريق و گسترده شدن آتش در اين انبارها آتش سوزي به مركز فرماندهي اعلام و تقاضاي كمك شد.

رضايي به اعلام اينكه  40 آتش نشان از 8 ايستگاه به همراه 11 خودرو به محل حادثه اعزام شدند گفت: با حضور در محل حادثه مشخص شد كه كانون اصلي در يكي از انبارهاي نگهداري كارتن بوده كه با اقدام دير و به علت نبود تجهيزات در شهرك صنعتي، گسترده و سه دهنه انبار درگير آتش سوزي شده اند.

وي گفت: اين آتش سوزي در يك عمليات نفس گير و در ساعت اول حضور آتش نشانان اطفا شد و كاوش و لگه گيري نيز تا ساعت يك و نيم ادامه داشت.

رضايي عنوان كرد: اين دومين حريق در ماه گذشته در اين شهرك است كه با توجه به اهميت ايمني در اين محل و خسارتهاي مالي و جاني بزرگي كه با اينگونه حوادث در  اين شهرك به بار مي آيد بايد فكري جدي براي تجهيز ايستگاه خصوصي مستقر شهرك صنعتي توس بشود.

به گفته مالك اين انبارها برآورد خسارت 200 ميليون تومان است و آتش نشانان نيز حادثه را غيرعمدي و علت اصلي حادثه را دست بررسي دارند.

گفتني است، تشكيلات و تجهيزات ايستگاه مستقر در شهرك صنعتي پاسخگوي تامين ايمني اين محل نيست و كوچكترين آتش سوزي مي تواند بزرگترين خسارت را دامن بزنند.

کد خبر 2358783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha