۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۰۳

امید خالدی:

هواداران منتظر دیدن بازی های زیباتری از تیم فوتبال فولاد باشند

هواداران منتظر دیدن بازی های زیباتری از تیم فوتبال فولاد باشند

اهواز - خبرگزاری مهر: امید خالدی بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هواداران فولاد در بازی های آینده منتظر بازی های زیباتری از تیم خود باشند.

امید خالدی که قبل از شروع مسابقات لیگ برتر دچار مصدومیت شد در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: از این هفته می توانم در ترکیب فولاد قرار بگیرم. دیروز کار تیمی را شروع کردم و امروز هم فیزیوتراپی و تمرین می کنم و به روز جمعه مقابل سایپا به میدان می روم

وی درباره جایگزین خود در ترکیب تیم فولاد خوزستان گفت: یوسف وکیا و عبدالله زاده دو باریکن با استعداد و آینده داری هستند که با پشتکار می توانند در آینده از بازیکنان مطرح فوتبال کشور باشند، از بازی آنها در بازی های اخیر لذت بردم و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

امید خالدی درباره پستش در ترکیب فولاد اظهار کرد: من در پست های متعددی بازی کردم و در حال حاضر اول سعی دارم جای خودم را در ترکیب بگیرم اما با صلاحدید کادر فنی هر کجا بتوانم به تیم کمک کنم بازی می کنم.

خالدی درباره بازی های هفته های اول فولاد اظهار کرد: با اینکه در اول فصل تیم معمولا به دنبال شناختن ترکیب خود و جا افتادن بازيكنان در ترکیب است اما فولاد با این وجود بازی های خوبی انجام داده که در هفته های بعد و با جا افتادن تركيب هواداران فولاد مطمئنا عملكرد بهتري از تيمشان خواهند ديد و هواداران منتظر بازی های زیباتری از فولاد در آینده باشند.

وي با بيان اينكه خط دفاع و حمله فولاد از نقاط قوت اين تيم به شمار مي آيند، افزود: كل تيم تا اينجاي كار خوب كار كرده است و عملكرد بازيكنان جديد نيز خوب بوده و با اضافه كردن بازيكنان خارجي تا نيم فصل تركيب تيم به شرايط ايده آل مي رسد. سعي مي كنيم با بازي هاي خوب جزو مدعيان باشيم و در آسيا نيز خوب ظاهر شويم.

اميد خالدي درباره سرمربي جديد فولاد گفت: اسکوچیچ مربی با دانش و با شخصیتی است که توانسته ارتباط خوبی با باریکنان برقرار کند. او با داشتن اخلاقی شبیه به ایرانی ها راحت می تواند با باریکنان ارتباط برقرار کند و این یکی از محاسن این سرمربی است.

خالدی با تشکر از هواداران فولاد که با وجود شرایط بد جوی در هفته های اخیر تیمشان را تنها نگذاشتند از آنها خواست که مثل همیشه با صبر و تحمل در کنار تیمشان باشند.
 

کد خبر 2358850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha