۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۵۷

سعيد آذری مطرح کرد؛

گل‌محمدی برود، من هم می‌روم/ وضعیت ذوب‌آهن طبیعی است

گل‌محمدی برود، من هم می‌روم/ وضعیت ذوب‌آهن طبیعی است

اصفهان – خبرگزاري مهر: مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به شايعه برکناري يحيي گل‌محمدي گفت: من به هيچ وجه زير بار تغيير سرمربي تيم نمي‌روم و اگر قرار باشد گل‌محمدي برود، من هم از اين باشگاه مي‌روم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعيد آذري عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي با اشاره به شهرآورد اصفهان و شرايط اين بازي، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: شهرآورد هميشه يک ديدار متفاوت بوده و از جذابيت بسياري برخوردار است و اميدوار هستم که ذوب‌آهن در اين بازي همه توان خود را به نمايش بگذارد و بتواند دست پر از اين مسابقه بيرون بيايد.

وي با اشاره به شرايط کنوني ذوب‌آهن و نتايج اخير اين تيم اصفهاني بيان داشت: به نظرم وضعيت کنوني ذوب‌آهن طبيعي است و در جايگاه مديرعامل، وضعيت آن را خوب ارزيابي مي‌کنم اما همه ديدند که در بازي آخر خود شايسته پيروزي بوديم اما به دليل مشکلات، گل دريافت کرديم.

مديرعامل ذوب‌آهن با بيان اينکه مشکل تيم را از مهاجمان تيم بپرسيد، ادامه داد: در فوتبال دروازه‌بان‌ها و مهاجمان بسيار تأثيرگذار هستند زيرا تمرکز در اين دو پست بسيار اهميت دارد و ما بايد کاري کنيم که مشکلات دو سال گذشته برطرف شود؛ خوشبختانه در پست دروازه‌بان با حضور صادقي و مظاهري ديگر مشکلي نيست و در ضربات آخر نيز نشان داديم که ديگر مشکلي نداريم.

وي ادامه داد: اميدوار هستم که در هفته ششم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور موتور گلزني بازيکنان ذوب‌آهن روشن شود و بازيکنان بتوانند با گلزني، شرايط تيم را بهتر کنند؛ ما يک مهاجم هلندي نيز به تمرينات خود اضافه کرده‌ايم که کيفيت بالايي دارد و در صورتي که مورد تأييد سرمربي باشد، به تيم اضافه مي‌شود.

آذري با بيان اينکه آمار عملکردي يحيي گل‌محمدي در تيم ذوب‌آهن از نظر من ضعيف نيست، گفت: اگر مقايسه‌اي با فصل گذشته داشته باشيد، متوجه مي‌شويد که تيم ما شرايط خوبي داشته و امتيازات خوبي کسب کرده است و نبايد فراموش کنيم که ما در ليگ چهاردهم رقابت‌هاي سختي پيش‌رو داشته‌ايم و بازي‌ها را به سختي آغاز کرده‌ايم.

وي با بيان اينکه هیات‌مديره با رأي حداکثري يحيي گل‌محمدي را انتخاب کرد، خاطرنشان کرد: من نمره قبولي را به اين سرمربي مي‌دهم و تا آخرين لحظه از وي حمايت مي‌کنم و مطمئن هستم که باشگاه با او به روزهاي اوج خود باز مي‌گردد.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: من به هيچ وجه زير بار تغيير سرمربي تيم نمي‌روم و اگر قرار باشد گل‌محمدي برود، من هم از اين باشگاه مي‌روم زيرا يک سرمربي براي نتيجه گرفتن به يک نيم فصل نياز دارد و تغيير سرمربي نمي‌تواند مشکل تيم را رفع کند.

وي افزود: نتايج سال گذشته روي تيم ما سايه انداخته و بازيکنان را تحت تأثير قرار داده که بايد تلاش کنيم اين جو را از آنها خارج کرده و تيم را به شرايط ايده‌آل بازگردانيم.

کد خبر 2359029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha