۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸

زحمتکش به مهر خبر داد:

سارقان حسابهای اینترنتی در کرمانشاه به دام افتادند/ هشدار پلیس برای رعایت اصول امنیتی

سارقان حسابهای اینترنتی در کرمانشاه به دام افتادند/ هشدار پلیس برای رعایت اصول امنیتی

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس فتا کرمانشاه با اشاره به دستگیری سارقان اینترنتی از حساب های شهروندان در کرمانشاه نسبت به مراقبت از پسورد های امنیتی حساب های اینترنتی با رعایت نکات اصولی هشدار داد.

سرهنگ اسدالله زحمتکش در گفتگو با خبرنگار مهر از به دام افتادن باند سارقان اینترنتی به سرکردگی یک زن و شوهر در کرمانشاه خبر داد.

وی گفت: در پي مراجعه يکي از شهروندان به اين پليس مبني بر اينکه توسط شخصي ناشناس طي چند مرحله به صورت اينترنتي از حساب بانکي او مبلغ چند میلیونی به صورت غيرمجاز برداشت شده ،  موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا استان قرار گرفت.

زحمتکش اظهار داشت: پلیس فتا در خصوص رسیدگی به سرقت های اینترنتی مخصوصا از طریق کارت های عابر بانک ساز و کار خاص و تیم تخصصی خود را دارد که بلافاصله این پرونده به آنها ارجا شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی ها تیم تخصصی سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه دست یافتن به رمز دوم کارتهای عابر بانک و دسترسی به حساب اینترنتی افراد شگرد این گروه بوده که در بررسی های تخصصی پلیس و اعترافات متهمین به آن رسیده ایم.

وی با توصیه اکید به مردم در خصوص رعایت نکات امنیتی در خصوص حسابهای اینترنتی خود، اظهار داشت: برای نیفتادن در دام چنین افرادی باید کاملا به موارد امنیتی آگاه بود و با تغییر دوره ای رمز کارتها، قرار ندادن پسوردهای ورود در اختیار افراد ناشناس و مراقبت از دستگاه های پوز جعلی از حساب های بانکی خود مراقبت کرد.

زحمتکش پلیس فتا را آماده رسیدگی به شکایان و دغدغه های مردم در حوزه امنیت سایبری عنوان کرد.

کد خبر 2359193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha