۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۵۷

حجت الاسلام رضوی در گفتگو با مهر:

حضرت معصومه(س) الگویی شایسته برای دختران است

حضرت معصومه(س) الگویی شایسته برای دختران است

قم - خبرگزاری مهر: عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه تأکید کرد: دختران جامعه اسلامی امروز، دیروز و فردا الگویی مثل حضرت معصومه(س) را به عنوان پیشوای خود به یادگار دارند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شخصیت حضرت معصومه(س) که آیینه عفت و پاک دامنی است، اظهار کرد: حضرت معصومه(س) بعد از حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) شخصیتی بی نهایت، قابل اهمیت و وجودش محور همه خوبی هاست.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه بابیان اینکه پیروان مکتب اسلام به چنین دختری افتخار می‌کند، افزود: حضرت معصومه(س) سومین شخصیتی در میان زنان بنی هاشم است که حیا، عفت، صبر، شکیبایی، علم  و عمل را توأمان در زندگی شریفشان نمایان نمودند.

وی حضور ایشان در قم را از الطاف الهی دانست و گفت: وجود نازنین دختر موسی بن جعفر(ع) که همچون آفتاب در آسمان ایران می‌درخشد افتخای است برای مردم قم که همجوار کریمه اهل بیت(ع) نفس می‌کشند.

حجت الاسلام رضوی یادآورشد: دختران جامعه اسلامی امروز، دیروز و فردا الگویی مثل حضرت معصومه(س) را به عنوان پیشوای خود به یادگار دارند.

وی با اشاره به حرم حضرت معصومه(س) که مالامال نزول و پرواز ملائکه است، خاطرنشان کرد: حرم ایشان گذرگاه ملائکه الله عرشیان و فرشتگان حضرت حق است.

استاد حوزه علمیه قم این مکان مقدس را باغچه درخت انقلاب دانست و گفت: امام خمینی(ره) شاگردانی را در عصر خود در کنار این مرجع پرورش دادند که مسیر تقوا و عدالت را پیش گرفتند.

 

کد خبر 2359407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha