۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸

در دومین دیدار تدارکاتی؛

تیم ملی والیبال برابر استرالیا پیروز شد

تیم ملی والیبال برابر استرالیا پیروز شد

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی تدارکاتی خود در لهستان مقابل استرالیا به پیروزی 3 بر یک دست یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این دیدار اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان با دو تغییر در ترکیب مسابقه را آغاز کرد و سعید معروف، سیدمحمدموسوی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد ظریف، عادل غلامی و امیر غفور را به زمین فرستاد. استرالیا نیز با همان ترکیب بازی اول یعنی آدام وایت، زینگل، ادگار، لوک پری، لوک اسمیت، سوکوکف وموت بازی را شروع کرد.

این بازی برای هر دو تیم خیلی جدی‌تر از بازی اول بود. چرا که آخرین فرصت برای محک قبل از آغاز رقابتهای جهانی به شمار می‌رفت. در سه ست اول این دیدار ملی‌پوشان کشورمان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. آنها هماهنگ‌تر از دیدار قبل بودند و حتی نداشتن دفاع روی تور بازی چهارشنبه را با دفاع‌های بدون نقص جبران کردند.

شاگردان کواچ در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازات25 بر 23، 25 بر 22 و 25 بر 20 برنده شدند و تنها ست دوم را با امتیاز 27 بر 25 واگذار کردند. کواچ بعداز سه ست، بازیکنان اصلی خود را بیرون کشید تا پوریا فیاضی، آرمین تشکری، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور و سامان فائزی  در دو ست بعدی کار را تمام کنند. البته سرمربی استرالیا هم به جز لیبروی تیمش بقیه بازیکنان را عوض کرد. سرمربیان دو تیم قبل از بازی توافق کردند تا بازیکنان ست پنجم را هم بازی کنند و در این ست هم ایران با نتیجه  25 بر 21 پیروز شد.

 

کد خبر 2359664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha