۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۴۴

فوتسال جام باشگاه‌های آسیا؛

مربی دبیری: فرصت‌ها را از دست دادیم و باختیم

مربی دبیری: فرصت‌ها را از دست دادیم و باختیم

مربی تیم فوتسال دبیری تبریز می‌گوید از دست دادن فرصت‌های خوب گلزنی در نیمه دوم باعث شکست سنگین این تیم برابر ناگویای ژاپن شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا کردی که در غیاب حسین شمس در نشست خبری بعد از بازی ناگویا با دبیری حاضر شده بود، درباره شکست سنگین نماینده ایران اظهار کرد: در نیمه اول خوب بازی کردیم ولی در نیمه دوم فرصت‌های خوبی را از دست دادیم و همین مسئله باعث باختمان شد.

وی با اشاره به غیبت بهروز جعفری در این مسابقه به خاطر محرومیت، تاکید کرد: جای جعفری در این مسابقه واقعا خالی بود. او یکی از بهترین بازیکنان ماست و بدون این بازیکن ما یک مقدار ناهماهنگ بودیم.

همچنین ویکتور گارسیا سرمربی تیم ناگویا هم بعد از بازی اظهار کرد: می دانستم که دبیری خط حمله قدرتمندی دارد. برای همین یوشیا را به زمین فرستادیم. او یک دفاع خیلی مستحکم است که توانست توان تهاجمی دبیریرا کم اثر کند.

وی تاکید کرد: الان ما استراحت کرده و خودمان را برای بازی فینال با یکی از دو تیم چونبوری یا شنژن که هر دو تیم‌های خوبی هستند آماده می‌کنیم.

تیم فوتسال دبیری تبریز امروز جمعه در دیدار نیمه نهایی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به مصاف تیم ناگویای ژاپن رفت و با نتیجه سنگین 2 به 6 برابر حریفش شکست خورد تا نماینده ایران از رسیدن به فینال این مسابقات باز بماند.

کد خبر 2359845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha