۷ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۲۸

حواشی بازی استقلال و گسترش فولاد؛

لباس مظلومی در دستان برهانی/ اعتراض تارتار به ضربه پنالتی

لباس مظلومی در دستان برهانی/ اعتراض تارتار به ضربه پنالتی

کاپیتان استقلال پس از گلزنی مقابل گسترش فولاد لباس غلامحسین مظلومی را مقابل دوربین در دست گرفت و بر آن بوسه زد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز از هفته ششم لیگ چهاردهم حاشیه‎هایی را در پی داشت که در زیر می خوانید:

* آرش برهانی پس از گلزنی به سمت نیمکت استقلال رفت و پیراهنی را که از قبل آماده کرده بود در دست گرفت و با آن مقابل دوربین آمد.این لباس مربوط به غلامحسین مظلومی می شد که این روزها در بستر بیماری است. بوسه برهانی بر این لباس مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفت.

* پس از اینکه داور مسابقه در دقایق پایانی نیمه نخست یک پنالتی به نفع استقلال گرفت با اعتراض شدید تارتار و سرپرست گسترش فولاد مواجه شد. سرمربی گسترش اعتقاد داشت که مدافع تیمش مرتکب هیچ خطایی نشده است.

* نوه غلامحسین مظلومی در این بازی در وررزشگاه حضور داشت و لباسی را بر تن کرده بود که روی آن جمله ای در حمایت از پدربزرگش نوشته شده بود.

* جاسم کرار که در نیمه نخست با کفش سبز در زمین حضور پیدا کرده بود در آغاز نیمه دوم کفش هایش را تغییر داد و با استوک قرمز رنگ به میدان آمد.

* آندرانیک تیموریان که در آغاز نیمه دوم به جای مهدی کریمیان به میدان مسابقه آمد از همان  ابتدای ورودش بازی خشنی را از خود ارائه داد و مشخص است نیمکت نشینی چندان به مذاق این هافبک ملی پوش خوش نیامده است.

* آرش برهانی پس از تعویض با چهره ای ناراحت به سمت نیمکت استقلال رفت اما خسرو حیدری که جانشین وی شده بود به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

* طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه از این دیدار 16 هزار نفر دیدن کردند که حضور این تعداد تماشاگر از نیم فصل دوم فصل گذشته به این سو ، یک رکورد برای آبی پوشان به حساب می آید.

 

 

کد خبر 2359911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha