۷ شهریور ۱۳۹۳، ۲۱:۱۱

خطیبی:

از الان به فکر قهرمانی نیستیم/ از نیم فصل دوم به جدول نگاه می کنیم

از الان به فکر قهرمانی نیستیم/ از نیم فصل دوم به جدول نگاه می کنیم

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه از هم اکنون به قهرمانی در لیگ برتر فکر نمی کنیم، گفت: از نیم فصل دوم به بعد به جدول نگاه میکنم.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی شامگاه جمعه بعد از پیروزی پرگل برابر نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران در تبریز با اشاره به اینکه این سه امتیاز شیرین و حساس را به هواداران پرشور تیم مان تبریک می گویم، افزود: از نتیجه راضی هستم ولی از بازی بازیکنانم در 12 دقیقه پایانی نیمه اول ناراضی هستم چرا که آنها از دقیقه 33 به بعد که نفت 10 نفره شد تا پایان نیمه اول خوب نبودند و فکر می کردند بازی تمام شده است.

وی با تاکید بر اینکه خدا را شکر در این مدت گل نخوردیم، افزود: در بین دو نیمه صحبت کردیم و توانستیم در نیمه دوم و دقایق پایانی به گل های دیگری دست یابیم.

خطیبی همچنین با اشاره به اینکه چند موقعیت دیگر نیز داشتیم ولی به گل های بیشتری نرسیدیم، گفت: خدارا شکر به سه امتیاز این بازی دست یافتیم.

وی همچنین در خصوص بازی بعدی تراکتورسازی با پرسپولیس گفت: تعداد تماشاگران تراکتورسازی بیشتر از پرسپولیسی ها در بازی بعدی خواهد بود چراکه آذری زبانان همیشه در تهران در کنار تیم محبوب خود هستند و ما را تنها نخواهند گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین در خصوص نفرات بازی بعدی تراکتورسازی در برابر پرسپولیس نیز افزود: بازیکنانی که آمادگی بدنی داشته باشند و بتوانند در طول این هفته در تمرینات خوب ظاهر شوند در بازی بعدی به زمین خواهند آمد.

وی همچنین گفت: امروز نیز مثل همیشه از نفرات آماده در ترکیب اصلی استفاده کردم و چندبازیکن دو کارته همچون حبیب گردانی را به خاطر بازی بعدی با پرسپولیس در نیمکت نگه داشتم.

خطیبی ادامه داد: از نیم فصل دوم به بعد به جدول نگاه میکنم و به قهرمانی و کسب سهمیه جام باشگاه های آسیا می اندیشم ولی الان موقع آن نیست که در خصوص قهرمانی حرفی بزنم.

وی با تاکید بر اینکه بازی هاس سختی در آینده دارد، گفت: باید در بازی های خارج از خانه نیز همچون بازی های خانگی خوب ظاهر شویم و امتیازات را جمع کنیم.

خطیبی در خصوص حضور جمشیدنظمی مدیرعامل تراکتورسازی در ورزشگاه نیز اظهار داشت: فکر می کنم نظمی از سفری که از مالزی داشته با خود پول آورده و می خواهد بازیکنان را شارژ مالی کند.

وی افزود: ما منتظر جلسه دوشنبه هیئت مدیره هستیم تا مبالغی برای پرداخت به بازیکنان اختصاص یابد.

دو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و نفت مسجد سلیمان از ساعت 18 امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که در نهایت این سرخ پوشان تبریزی بودند که با نتیجه سه بر صفر میهمان خود را شکست دادند.

کد خبر 2359920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha