۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰

فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا - تایلند؛

شاگردان قنبرپور سه‌شنبه به تایلند می‌روند/ دیدار با تیمی باشگاهی در بانکوک

شاگردان قنبرپور سه‌شنبه به تایلند می‌روند/ دیدار با تیمی باشگاهی در بانکوک

تیم فوتبال نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا سه‌شنبه هفته جاری تهران را به مقصد بانکوک ترک می‌کند. 

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از روز شنبه 15 شهریورماه در بانکوک آغاز می‌شود که تیم فوتبال نوجوانان ایران برای حضور در این مسابقات، ساعت 20 سه‌شنبه هفته جاری تهران را به مقصد تایلند ترک می‌کند.

شاگردان مصطفی قنبرپور روز یکشنبه به کمپ‌ تیم‌‎های ملی وارده شده و صبح و عصر دوشنبه آخرین تمرین خود را در ایران برگزار می‌کنند. آنها سپس از تهران راهی شهر دبی امارات شده و پس از توقفی 3-4 ساعته، با پروازی مستقیم راهی کشور تایلند می‌شوند و عصر روز چهارشنبه به وقت محلی، وارد شهر بانکو خواهند شد. 

تیم فوتبال نوجوانان ایران، 4 روز زودتر از برگزاری نخستین دیدارش با تیم قطر، در این کشور جنوب شرق آسیا حضور یافته تا بازیکنان از نظر آب و هوایی خود را با محیط برگزاری رقابتها تطبیق دهند. 

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و به احتمال زیاد، تیم نوجوانان ایران پیش از دیدار با قطر، مسابقه‌ای دوستانه را با تیمی از کشور تایلند برگزار می‌کند.

رقابتهای فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا 2014 - تایلند از روز 15 تا 29 شهریورماه در دو شهر بانکوک و نونتابوری این کشور برگزار می‌شود که تیم ایران روز یکشنبه 16 شهریورماه، نخستین دیدار خود در این جام را برابر قطر انجام می‌دهد.

کد خبر 2360231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha