۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۳۰

زرینچه در گفتگو با مهر:

نمی‌دانم چرا می‌خواهند برای من حاشیه درست کنند/ مشکل تنفسی دارم

نمی‌دانم چرا می‌خواهند برای من حاشیه درست کنند/ مشکل تنفسی دارم

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مشکلی بین وی و قلعه‌نویی وجود ندارد تاکید کرد: من مشکل تنفسی دارم و برای همین امروز از قلعه‌نویی خواستم زودتر تمرین را ترک کنم.

جواد زرینچه در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بازی جمعه شب استقلال برابر گسترش فولاد تبریز بیان کرد: بازی پر فراز و نشیبی داشتیم. آنها خیلی بسته بازی می‌کردند و همین باعث شد تا ما محدود شویم. در نیمه دوم کمی اذیت شدیم ولی با تجربه بالایی که بازیکنان ما داشتند از فرصت‌ها استفاده کردیم و برنده شدیم.

وی در خصوص روند بازی دو تیم در نیمه دوم گفت: ما در نیمه اول دو گل را در زمان مناسبی زدیم و در نیمه دوم تلاش بر این بود که بازی را اداره کنیم و در ضد حملات گلزنی کنیم که این اتفاق رخ داد. قرار نیست همان بازی که برابر پیکان برگزار می‌کنیم را در مسابقه دیگری تکرار کنیم چونکه هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. مهم این است که بچه‌ها به دنبال کسب برد در هر بازی هستند.

مربی تیم استقلال درباره اینکه عصبانیت آندو نشان از نارضایتی وی دارد خاطرنشان کرد: آندو بچه جسوری است که دوست دارد با آمادگی کامل در زمین حضور پیدا کند و از آنجا که نمی‌تواند به ما کمک کند عصبانی و ناراحت است. فکر می‌کنم که دو سه هفته دیگر آندو به شرایط لازم خواهد رسید.

زرینچه در پاسخ به این سوال که آیا تمرین امروز را به خاطر ناراحتی با قلعه‌نویی نیمه کاره رها کرده است، گفت: من 10 روز است که مشکل تنفسی پیدا کرده‌ام و امروز به قلعه‌نویی گفتم اگر کار خاصی نیست زودتر بروم. از طرفی برای کار بیمه به اسلامشهر رفتم. نمی‌دانم چرا برای من زرینچه برخی‌ها حاشیه سازی می‌کنند. من و قلعه‌نویی هیچ مشکلی نداریم و ناراحتی بین ما وجود ندارد.

این مربی در خصوص احتمال رفتن کی روش گفت: بعد از جام جهانی خیلی از مربیان و کارشناسان عنوان کردند که وی تا جام ملت‌ها بماند تا محک بخورد. ما در جام جهانی کار دفاعی کردیم و باید در جام ملت‌ها او را زیر نظر می‌گرفتیم. البته اگر کی‌روش برود هم نگرانی خاصی نیست و فوتبال ایران تعطیل نخواهد شد.

کد خبر 2360363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha