۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۰۷

طرح های کشاورزی بروجرد به بهره برداری رسید

طرح های کشاورزی بروجرد به بهره برداری رسید

بروجرد - خبرگزاری مهر: به مناسبت هفته دولت طرح های جهاد کشاورزی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بروجرد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا امینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجرد ظهر شنبه در مراسم افتتاح طرح تولیدی مرغ گوشتی روستای بزازنا بروجرد اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت دو طرح تولیدی و یک طرح آبیاری قطره ای جهاد کشاورزی در بروجرد به بهره برداری رسید.

وی افزود: طرح پرورش مرغ گوشتی در روستای بزازنا از توابع بخش مرکزی بروجرد با اعتبار 875 میلیون تومان با  ظرفیت سالانه تولید 50 هزار قطعه مرغ گوشتی و اشتغالزایی برای 9 نفر به بهره برداری رسید.

امینی ادامه داد: همچنین یک واحد پرورش ماهیان خاویاری در روستای قره سو با اعتبار 75 میلیون تومان و ظرفیت سالانه 50 تن گوشت ماهی خاویاری با اشتغالزایی 6 نفر افتتاح شد.

وی یادآور شد: یک طرح آبیاری قطره ای نیز با اعتبار 26 میلیون و 400 هزار تومان و حجم عملیات 3.6 و اشتغالزایی هشت نفر در هفته دولت به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجرد تصریح کرد: در حال حاضر سالانه 16 هزار تن گوشت مرغ در شهرستان بروجرد تولید می شود.

وی افزود: میانگین مصرف سالانه گوشت مرغ در شهرستان بروجرد 6 هزار تن است که 10 هزار تن مابقی تولید در این بخش به دیگر شهرها و استانهای همجوار بروجرد صادر می شود.

کد خبر 2360501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha