۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۴۴

فوتسال جام باشگاه‌های آسیا؛

حسین شمس: در ضربات پنالتی نگران بودم/ صمیمی بهترین دروازه‌بان آسیاست

حسین شمس: در ضربات پنالتی نگران بودم/ صمیمی بهترین دروازه‌بان آسیاست

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز می‌گوید عملکرد خوب علیرضا صمیمی دروازه‌بان این تیم باعث پیروزی دبیری در دیدار رده بندی جام باشگاه‌های آسیا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین شمس پس از پیروزی تیم فوتسال  دبیری تبریز در دیدار رده بندی جام باشگاه‌های آسیا در نشست خبری اظهار کرد: من معتقدم امروز قدرت جدیدی در فوتسال آسیا از چین پیدا کردیم.

وی افزود: البته من در ضربات پنالتی نگران بودم چون در این ضربات از دست مربی کاری بر نمی‌آید اما علیرضا صمیمی (دروازه بان دبیری) یکی از بهترین دروازه‌بان‌های آسیا، حتی شاید بهترین دروازه‌بان، با توپ گیری‌هایی که داشت کیفیتش را به آسیا نشان داد.

همچنین خوزه آمارانته سرمربی تیم شنژن بعد از بازی گفت: واقعا به نمایش بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها خیلی خوب بازی کرده و ناکامی بازی روز گذشته (شکست برابر تیم چونبوری تایلند) را جبران و فراموش کردند. ایران، ژاپن و تایلند شاید در فوتسال جلوتر از ما باشند ولی ما هم داریم در همین راستا حرکت می‌کنیم و نتیجه امروز اینرا نشان می‌دهد.

تیم فوتسال دبیری تبریز امروز شنبه در دیدار رده بندی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در ضربات پنالتی تیم شنژن را شکست داد و به عنوان سومی رسید.

کد خبر 2360608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha