۸ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۱۱

طی مردادماه امسال/

شکایات مردمی از تخلفات صنفی به 250 مورد رسید

شکایات مردمی از تخلفات صنفی به 250 مورد رسید

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: طی مردادماه سال جاری میزان شکایات مردمی در مورد تخلفات واحدهای صنفی و غیرصنفی به 250 مورد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی نظری عصر شنبه در حاشیه برنامه‌های پایانی هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود: در عرصه ايجاد تعادل در بازار کالا و خدمات، شناسايي به موقع و مقابله با تخلفات عوامل اقتصادي سودجو، میزان شکایات مردمی به 253 مورد رسید که این میزان کاهش سه دهم درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشت.

وی اظهار داشت: با بررسی های اولیه از این تعداد شکایت برای 59 فقره پرونده تشکیل شده است.

نظری تصریح کرد: ستادهای خبری مدیریت نظارت و بازرسی در راستاي شناسايي و برخورد قاطع با متخلفين اقتصادي وايجاد ثبات در بازار کالا و خدمات به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

وی بیشترین میزان شکایات مردمی را به ترتیب مربوط به خواربار، پوشاک و حمل و نقل درون شهری و برون شهری عنوان کرد و گفت: شکایات از تخلفات صورت گرفته درقصابی ها، تلفن و موبایل فروشی ها و تعمیرات خودرو در رده های بعدی قراردارد.

نظری ضمن قدردانی از مردم، از آنان خواست تا به عنوان اصلي ترين بازوي واحد بازرسی،  در راستاي شناسايي و برخورد قاطع با متخلفين اقتصادي و ايجاد ثبات در بازار کالا و خدمات، این سازمان را یاری کنند.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی تصریح کرد: تلفن 124 به طور شبانه روزی در خدمت شهروندان قراردارد تا بتوانند با مشاهده هرگونه تخلف، مدیریت بازرسی سازمان را در جریان قراردهند.

کد خبر 2360755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha