۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲

فیلم "شهر موش‌ها 2" در اردبیل اکران شد/ آشتی دوباره با سینما

فیلم "شهر موش‌ها 2" در اردبیل اکران شد/ آشتی دوباره با سینما

اردبیل - خبرگزاری مهر: فیلم "شهر موشها 2" ساخته مرضیه برومند پس از اکران در سینماهای کشور از روز شنبه در سینماهای اردبیل اکران شد تا شهروندان بویژه کودکان را با سینما آشتی دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، این فیلم که از آن به نوستالوژی کودکان دیروز و شادی کودکان امروز یاد می شود، هم اکنون در دو سینمای اردبیل به نمایش درآمده است.

این فیلم سینمایی دنباله فیلم "شهر موشها 1" تولید سال 64 بوده و خاطره بازی کودکان دهه شصتی که حالا پدران و مادران امروز شدند می تواند یکی از تضمین‌های فروش آن باشد.

با توجه به موفقیت قسمت اول این فیلم و نیز خاطره خوش مردم از آن، گفته می شود فیلم شهر موشها 2 توانایی آشتی دادن خانوادها با سینما را در اردبیل دارد.

چنانچه دیروز شنبه در اولین روز از اکران این فیلم در دو سینمای اردبیل، سالن های سینماهای نمایش دهنده به تسخیر کودکان و خانواده ها درآمد.

دست اندکاران سینما و فعالان این حوزه در اردبیل تاکید دارند که با تدارک ویژه‌ای که برای اکران این فیلم در نظر گرفته شده، کودکان می توانند ساعاتی خوشی در سینماها با این فیلم تجربه کنند.

فیلم شهر "موش‌ها2" به دلیل توانایی و پتانسیل‌های عظیمی که دارد به عنوان پروژه ملی تعریف شده و دولت تا به امروز حمایت‌های ویژه‌ای از این فیلم انجام داده است.

نماینده ویژه تهیه کننده این فیلم در آغاز اکران فیلم شهر موشها 2 در اردبیل ابراز امیدواری کرده که با توجه مسئولان استانی به امر شادی کودکان بتوانیم در روزهای اکران فیلم "شهر موش‌ها2" ساعات خوشی برای کودکان ایجاد کنیم، چرا که پیام این فیلم؛ احترام به محیط زیست و شادی حق همه کودکان است.

کد خبر 2361164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha