۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۴۲

حجت الاسلام عظیمی:

ضرورت نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی براساس آموزه های قرآنی

ضرورت نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی براساس آموزه های قرآنی

تبریز - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی براساس آموزه های قرآنی، گفت: دین اسلام و قرآن کریم کامل ترین برنامه زندگی انسانها هستند که باید فقط به خواندن و حفظ قرآن اکتفا نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید عظیمی ظهر دوشنبه در اولین جلسه ستاد هماهنگی برگزاری این همایش با تاکید بر اینکه باید دستورات قرآن کریم را در زندگی به کار گرفت تا مسیر رو به کمال درست طی شود، افزود: باید بر مباحث محتوایی و اجرایی این همایش تاکید شود و از ظرفیت ها و امکانات قرآنی و نیز اساتید بزرگ قرآنی کشورمان در این زمینه استفاده شود.

وی در این خصوص با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه "کتاب انقلاب ما قرآن است" ، گفت: استفاده از سبک زندگی اسلامی با استفاده از قرآن کریم می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

حجت الاسلام عظیمی با بیان اینکه وحدت بین جامعه قرآنی کشورمان ضروری است، افزود: برگزاری این همایش فرصت بزرگی است که همه جامعه قرآنی آذربایجان شرقی دور هم جمع شوند.

وی با تاکید بر جذب جامعه قرآنی به این همایش بزرگ، گفت: همه چهره های قرآنی، قرآن آموزان، مربیان و اساتید برای برگزاری باشکوه همایش قرآنی آماده شوند.

حجت الاسلام عظیمی ادامه داد: محتوای برگزاری همایش به سمت و سوی محتوایی و اینکه جامعه قرآنی سربازان دفاع از قرآن، دین و انقلاب اسلامی هستند سوق پیدا کند و حاملان قرآن از مدافعان دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه کمیته های مختلف برگزاری این همایش نیز باهم هماهنگ باشند و اعضای خود را مشخص کنند، ابراز داشت: باید در این همایش اتحادیه قرانی نیز با حداکثر نفرات شرکت کند تا برنامه در شان قرآن کریم باشد.

حجت الاسلام عظیمی با اشاره به برنامه ریزی های دقیق و کامل برای مشخص شدن ریزبرنامه های همایش، اظهار داشت: این همایش استانی است و جامعه قرآنی همه شهرستان های استان در این مراسم شرکت خواهند کرد.

گفتنی است این همایش بزرگ قرآنی که پیش بینی می شود استقبال 10 هزار نفری از این همایش استانی به عمل آید، بعداز ظهر روز شنبه 22 شهریور در سالن پور شریفی تبریز برگزار می شود.

کد خبر 2362042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha