۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۵۸

بیانیه بازیکنان پیکان؛

به قراردادمان تا آخر فصل پایبندیم!

به قراردادمان تا آخر فصل پایبندیم!

بازیکنان تیم فوتبال پیکان در بیانیه‌ای به پایبندی خود به قراردادشان تا پایان فصل تاکید کردند!

به گزارش خبرگزاری مهر، طی‌ چند روز اخیر برخی‌ صحبت‌هایی مطرح شده بود که بازیکنان باشگاه پیکان در همین خصوص بیانیه‌ای منتشر کردند. در متن این بیانیه که روی سایت باشگاه پیکان قرار گرفته، آمده است: "به خوبی می‌‌دانیم و این را قبول داریم که با گذشت ۶ هفته از مسابقات لیگ برتر، تیم‌ پیکان از لحاظ نتیجه گیری نتوانسته انتظارت را بر آورده کند. ما به هیچ عنوان قصد توجیه نداریم و می‌دانیم توقع از تیم‌ با سابقه و پر مهره پیکان بالاتر از این هاست. تمامی‌ تلاش کلیه اعضای باشگاه شامل کادر مدیریت، کادر فنی‌ و بازیکنان این است که پیکان بتواند نتایجی‌ قابل قبول به واسطه‌ فوتبالی زیبا و تماشاگر پسند کسب کند. ما بازیکنان باشگاه پیکان با صراحت اعلام می‌کنیم با تمام قدرت و توان به قراردادی که با این باشگاه داریم، تا روز آخر پایبندیم. ما با تمام توان برای کسب نتایج مطلوب در کنار کادر فنی‌ می‌جنگیم و به توانایی‌های خود ایمان داریم.

اطمینان داریم خیلی‌ زود نتیجه تلاش‌ها، همدلی‌‌ها و هم فکری‌های خود را می بینیم و با جمع آوری امتیازات کافی‌ و ارایه بازی‌های تماشایی، جایگاهی مناسب در جدول پیدا کرده و باعث خوشحالی‌ و افتخار کلیه اعضای خانواده بزرگ ایران خودرو می شویم.

ما بازیکنان پیکان گذشته‌ها را به فراموشی سپرده و فقط از آن‌ برای آینده درس میگیریم. ما یکدل‌ و متحد، بدون توجه به شایعات تا پایان فصل کنار هم هستیم و پاسخ اعتماد کادر مدیریت و زحمات کادر فنی‌ را با نتایج افتخار آمیز می‌دهیم و به یک فصل موفق و جایگاهی در خور شان باشگاه پیکان، ایمان و اطمینان قلبی داریم و به آن دست پیدا می‌کنیم".

کد خبر 2362060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha