۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۰۹

پس از حل مشکلات موجود؛

تیم فوتبال جوانان امشب به چین می‌رود

تیم فوتبال جوانان امشب به چین می‌رود

تیم فوتبال جوانان ایران که قرار بود بامداد یکشنبه و برای حضور در تورنمنتی 4 چهارجانبه به چین سفر کند، با 36 ساعت تاخیر به این کشور سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه‌جدید که از سوی رسول دانشجو سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام شد، شاگردان علی دوستی‌‎مهر امشب به کشور چین اعزام می‌شوند تا بتوانند در تورنمنت 4 چهارجانبه این کشور حضور یابند.

تیم فوتبال جوانان ایران در تورنمنت چین، ابتدا روز 12 شهریورماه به مصاف تیم جوانان مالزی می‌روند، سپس روز 14 شهریورماه برابر چین قرار گرفته و در نهایت روز 16 شهریورماه برابر تیم جوانان مکزیک صف آرایی خواهند کرد.

قرار است تیم جوانان پس از بازگشت به ایران، یک مرحله اردوی آماده‌سازی هم در جزیره کیش داشته باشد که به احتمال زیاد این تیم روز 23 شهریورماه به این جزیره اعزام می‌شود.

علی دوستی‌مهر هم در گفتگو با خبرنگار مهر، با تائید اینکه تیمش امشب و با 30 ساعت تاخیر به چین سفر می‌کند ابراز امیدواری کرد تیم جوانان در اردوی آماده‌سازی چین به شرایط ایده‌آل رسیده و بتواند در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه کند.

رقابتهای فوتبال قهرمانی جوانان آسیا 2014 - میانمار و انتخابی جام جهانی جوانان 2015 - نیوزلند درحالی از روز 17 مهرماه در میانمار برگزار می‌شود که تیم جوانان در مرحله گروهی آن رقابتها به مصاف تیم‌های میانمار، تایلند و یمن می‌رود.

کد خبر 2362109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha