۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۳۷

حجت الاسلام حسینی شاهرودی:

اقدام شهرداری تهران در تفکیک جنسیتی اقدامی ارزشمند بود

اقدام شهرداری تهران در تفکیک جنسیتی اقدامی ارزشمند بود

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران را کاری ارزشمند ارزیابی و از دست اندرکاران اجرای این طرح، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر حجت الإسلام سید عبد الهادی حسینی شاهرودی نیز در ششمین اجلاس خبرگان رهبری سخنرانی کردند.

  نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان با اشاره به مسائل فرهنگی و دغدغه های مومنین در این زمینه گفت: یکی از مسائل اساسی در فرهنگ اسلامی ، معماری اسلامی است که متأسفانه امروزه در ساخت و سازها به آن توجه نمی شود.

وی مسأله تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران را کاری ارزشمند ارزیابی و از دست اندرکاران اجرای این طرح ، تشکر و قدردانی کرد.

حسینی شاهرودی  همچنین موضوع حجاب و عفاف را مورد اشاره قرار داده و از بروز برخی ناهنجاری ها در جامعه انتقاد و ارائه طرحها و مدل های اسلامی متناسب با فرهنگ ایرانی – اسلامی ، ضروری دانست و ادامه داد: بسیار خوب و ضروری است که مسؤولان فرهنگی برای احیای ارزشهای اسلامی در جامعه با حوزویان همکاری و مشورت نمایند .

وی با اشاره به مسأله تکثیر نسل و ضرورت آینده‌نگری در این زمینه افزود: امروز کاهش جمعیت مسلمانان یکی از نگرانی‌هایی است که احساس می‌شود؛ مسأله‌ای که با آموزه‌های دینی و توصیه بزرگان به ویژه مقام معظم رهبری سازگاری نداشته و باید برای آن فکری اساسی کرد و دولت محترم نیز بسترهای لازم برای این امر را فراهم آورد.

آقای حسینی شاهرودی در پایان گفت: یکی از مسائل مهم و ضروری که باید مورد توجه قرار گیرد رفع بیکاری به خصوص بیکاری جوانان است که اگر به این مسأله توجه جدی شود قطعاً زمینه ازدواج و فرزندآوری جوانان مهیا خواهد شد.

کد خبر 2362607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha