۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۲۰

فیلم‌های کوتاه گروه «هنر و تجربه» مشخص شد

فیلم‌های کوتاه گروه «هنر و تجربه» مشخص شد

تعداد 6 فیلم کوتاه برای اکران‌های اول در گروه سینمایی «هنر و تجربه» انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «شبی که زمین ایستاد» ساخته پویا نبی، «فردا صبح» ساخته محمدنجاریان، «زنده به گور» ساخته حمیدرضا بابابیگی و مبین هژبری، «پانچ» ساخته احسان شادمانی، «دیروز را بکش» ساخته احسان محمدی و «من و عروسکم»  به کارگردانی پریوش نظریه فیلم‌های کوتاهی هستند که تاکنون از سوی شورای سیاستگذاری گروه سینمایی «هنر و تجربه» انتخاب شده اند.

«زنده به گور» داستان یعقوب جوانی است که با بیماری عجیبی مواجه است. او به ناگاه تمام علائم حیاتی‌اش را از دست می دهد. از همین رو وحشت شدیدی دارد که در طی این بیماری زنده به گورش کنند. در این فیلم 30 دقیقه ای رضا بهبودی، امید روحانی و میكاییل شهرستانی حضور دارند . «شبی که زمین ایستاد » روایت 15 دقیقه پایانی زندگی یک خانواده است.

این فیلم 10 دقیقه ای در بخش فیلم كوتاه جشنواره كن،جشنواره  كیف، جشنواره ازمیر و جشنواره فیلم پنهان نیویورك به نمایش درآمده است.

«فردا صبح» نگاهی است به زندگی به هر روزی که می گذرد. به فردا صبحی که «تقریباً بیشتر وقتا همین شکلیه...!» این فیلم 21 دقیقه ای پیش از این در جشنواره های دانشجویی با استقبال روبرو شده است.

«من و عروسکم» ساخته پریوش نظریه درباره دختر بچه ای است که با مادر خود در روستا زندگی می کند. این دختر وابستگی زیادی به عروسک خود دارد و او را مانند بچه خود نگه داری می‌کند. او پدرش را در رویا می بیند.

«دیروز را بکش» ساخته احسان محمدی داستان پسر جوانی است که با قدرت فکری خود کارهایش را انجام می دهد و به هرچه فکر کند اتفاق می افتد.

فیلم کوتاه «پانچ» داستان مردی است که در کشتی کج کار می‌کند و در طی مبارزه در ذهن خود با حریف صحبت می کند و پدر و مادرش را در رویا می بیند.

«پانچ»، ضربه مشتی به روبروست و نیروی زیادی در هنگام تماس با هدف ایجاد می کند.

به زودی اسامی فیلم های کوتاه دیگری برای اکران در این گروه سینمایی اعلام می شود.

کد خبر 2362775

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha