۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۹:۳۳

کیومرث هاشمی:

امیدوارم تیم امید طلسم 40 ساله را بشکند/ پله اول بازی‌های آسیایی است

امیدوارم تیم امید طلسم 40 ساله را بشکند/ پله اول بازی‌های آسیایی است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با وجود اینکه بازی‌های آسیایی برای ما ملاک بود، به خاطر شرایط خاص تیم امید به آنها فشار نیاوردیم تا این تیم بتواند راهی المپیک شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی که بعد از ظهر امروز سه شنبه در تمرین تیم فوتبال امید ایران حضور کرده بود، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: فوتبال تنها تیمی بوده که موفق شده در بازی‌های آسیایی مدال رشته‌های تیمی را از آن خود کند. همان زمان که مسابقات در بوسان کره جنوبی برگزار می‌شد از نزدیک شاهد بود که تیم امید چه کار سختی داشت. الان هم که مسابقات در کره برگزار می‌شود و کارمان از بازی‌های بوسان هم دشوارتر است.

وی با بیان اینکه برای اولین بار است که تیم امید در مسابقات آسیایی بازیکن بالای 23 سال ندارد، گفت: شرایط طوری است که حتی 13 بازیکن از 20 بازیکن حاضر در تیم امید می‌توانند ایران را برای مسابقاتی که در راه صعود به المپیک ریو پیش رو دارد، همراهی کنند.

رئیس کمیته المپیک خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم امید در بازی‌های آسیایی نمایش خوبی داشته باشد. البته یکی از هدف‌های ما کسب سهمیه المپیک است.

هاشمی درباره ناکامی تیم امید برای صعود به المپیک که حدود 40 سال است ادامه دارد، گفت: در نشستی که با وینگادا و کفاشیان داشتیم به آنها گوشزد کردیم که مردم توقع دارند پس از حدود 4 دهه راهی المپیک شویم.به همین دلیل و با وجود اینکه بازی‌های آسیایی برای ما ملاک بود، به خاطر شرایط خاص تیم امید به آنها فشار نیاوردیم تا این تیم بتواند راهی المپیک شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم پس از 40 سال بتوانیم به المپیک صعود کنیم. هر چند که پله اول حضور در بازی‌های آسیایی است و سپس به صعود به المپیک فکر کنیم.

 

کد خبر 2362998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha