۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۹:۲۴

حضور یک شاعر در تمرین آبی ها؛

تمرین استقلال تحت تاثیر پیروزی تیم ملی والیبال برابر آمریکا

تمرین استقلال تحت تاثیر پیروزی تیم ملی والیبال برابر آمریکا

تمرین تیم فوتبال استقلال تحت تاثیر دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا برگزار شد و آبی پوشان به محض اطلاع از نتیجه این دیدار به شادی پرداختتند.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از رویارویی با نفت مسجد سلیمان از ساعت 18 امروز سه شنبه و در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

* در تمرین امروز خسرو حیدری و حنیف عمران زاده به دلیل مصدومیت غایب بوددن و آندرانیک تیموریان به علت ترافیک با 10 دقیقه تاخیر در تمرین حاضر شد.

* یکی از سوژه های تمرین امروز بازیکنان و هواداران پلمپ باشگاه استقلال بود که تعدادی از بازیکنان نگران بودند اگر این پلمپ تداوم داشته باشد مطالبات آنها را چه کسی خواهد داد؟

* حدود 50 تماشاگر در زمین شماره دو حضور داشته و از امیر قلعه نویی می خواستند تا نفت مسجد سلیمان را نیز شکست داده و همچنان صدر جدول را حفظ کنند.

* صابر خراسانی - شاعر - امروز میهمان تمرین استقلال بود و دقایقی با سرمربی استقلال گفتگو کرد.

* در ابتدای تمرین امیر قلعه نویی چند دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و از آنان خواست نفت مسجد سلیمان را دست کم نگرفته و این تصور را نداشته باشند که از پیش پیروز هستند. سرمربی استقلال تاکید کرد: باید وظایف خود را در زمین به درستی انجام دهیم تا هم سه امتیاز را کسب کرده و هم صدر جدول را حفظ کنیم.

* پس از صحبت های قلعه نویی بازیکنان زیر نظر امین مهریزی بدنهای خود را گرم کرده سپس به کارهای کششی و سرعتی پرداختند و در بخش بعدی تمرین زیر نظر سرمربی به مرور کارهای ترکیبی پرداخته و در آیتم بعدی با قرار دادن یک دروازه در زمین یک فوتبال درون تیمی را انجام دادند که کادر فنی در مواقع لزوم بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کرد و بازیکنان در آیتم آخر به دو گروه تقسیم شده و یک گروه با قرار دادن آدمک بر روی زمین به زدن ضربات ایستگاهی پرداخته و گروه دیگر به زودن شوت از راه دور پرداختند.

* تمرین تیم فوتبال استقلال تهران ساعت 19:30 به پایان رسید و این تیم فردا چهارشنبه ساعت 10 صبح تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد تا روز پنجشنبه به مصاف نفت مسجد سلیمان برود.

کد خبر 2363017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha