۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۱۵

رئیس مجلس شورای اسلامی از تاسیسات بندری بوشهر بازدید کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی از تاسیسات بندری بوشهر بازدید کرد

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس مجلس شورای اسلامی در نخستین برنامه حضور خود در بوشهر، از تاسیسات بندری استان بوشهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح چهارشنبه با همراهی مسئولان استان بوشهر وارد اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر شد و از تاسیسات بندری استان بوشهر بازدید کرد.

استاندار بوشهر در این بازدید به ظرفیت‌های استان بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: استان بوشهر دارای بیش از 900 کیلیومتر مرز آبی است که این میزان مرز آبی بخشی از ظرفیت‌های استان بوشهر است.

مصطفی سالاری اضافه کرد: برخورداری استان بوشهر از این میزان سواحل به عنوان ظرفیت بسیار مهمی در راستای توسعه و پیشرفت استان است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: بندر بوشهر دارای ۱۵ پست اسکله است و دارای ظرفیت تخلیه و بارگیری هفت میلیون تن کالا در سال است.

محمد راستاد اضافه کرد: برنامه‌ریزی و تلاش برای دو برابر شدن این ظرفیت در افق کوتاه مدت صورت گرفته است که ۱۵ میلیون تن در سال می‌رسد.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای توسعه فعالیت‌های بندری بوشهر، ادامه داد: در افق بلند مدت ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر بوشهر به ۳۰ میلیون تن می‌رسد.

کد خبر 2363108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha