۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۲۲

سالاری خواستار شد:

مجلس از تصویب لایحه منطقه آزاد بوشهر حمایت کند

مجلس از تصویب لایحه منطقه آزاد بوشهر حمایت کند

بوشهر - خبرگزاری: استاندار بوشهر خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار تلاش و حمایت برای تصویب منطقه آزاد بوشهر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر چهارشنبه در همایش روز ملی مبارزه با استعمار در زادگاه شهید رئیسعلی دلواری در دلوار اظهار داشت: حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در این همایش برای استان بوشهر مایه افتخار است و امیدواریم بهره لازم را از حضور ایشان ببریم.

وی با بیان اینکه رئیسعلی دلواری نماد مقاومت، ایثار و استعمارستیزی مردم ایران است، ادامه داد: رئیسعلی دلواری و همرزمانش با فتوای علمای دین مردانه در برابر دشمن ایستادند و از این آب و خاک دفاع کردند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه رئیس علی دلواری در مبارزات خود همواره با حکم علما و مجتهدین حرکت می‌کرد، خاطرنشان ساخت: شجاعت رئیسعلی دلواری الگویی بی‌نظیر در استعمارستیزی و دفاع از خاک وطن است.

رئیسعلی دلواری الگویی بی‌نظیر در استعمارستیزی است

وی با بیان اینکه رئیسعلی دلواری الگویی بی‌نظیر در استعمارستیزی و دفاع از خاک وطن است، افزود: ولایت‌مداری در مبارزات رئیسعلی دلواری و همرزمانش موج می‌زند و امیدواریم راه و مشی ایشان ادامه داشته باشد.

سالاری تاکید کرد: یکی از طرح‌های بسیار مهمی که سال های مردم استان بوشهر در انتظار آن بوده‌اند، ایجاد منطقه آزاد تجاری بوشهر است که توسط دولت به تصویب رسیده است و هفته آینده برای تصویب به مجلس خواهد آمد.

استاندار بوشهر خواستار حمایت‌های رئیس مجلس شورای اسلامی در مسیر این لایحه شد و اذعان داشت: امیددواریم با همکاری و مساعدت شما و دیگر نمایندگان مجلس شاهد تصویب این لایحه باشیم که هدیه بزرگی برای مردم استان بوشهر است.

کد خبر 2363816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha