۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۳۲

علی کفاشیان:

اسمم رئیس است اما اختیاری ندارم/ هرچه هیات رئیسه بگوید انجام می‌دهم!

اسمم رئیس است اما اختیاری ندارم/ هرچه هیات رئیسه بگوید انجام می‌دهم!

رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه چرا هنوز تکلیف کارلوس کی‌روش مشخص نشده است تاکید کرد: من تابع نظر کمیته فنی هستم. اسمم رئیس فدراسیون است اما اختیاری ندارم و هرچه آنان بگویند من انجام می دهم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان درحاشیه مراسم بدرقه کاروان ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون که شامگاه چهارشنبه برگزار شد درخصوص تیم امید ایران گفت: این تیم ترکیبی از بازیکنان جوان زیر 21 و 23 سال است که قرار است 17 نفر از آنها در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت کنند و بقیه هم جزو بازیکنان باتجربه هستند که می توانند به ما در این رقابت ها کمک کنند. امیدوارم این تیم به درک فنی بالایی برسد و بتواند در بازی‌های آسیایی نتیجه بگیرد.

وی درخصوص اعلام نام دستیاران کارلوس کی روش تصریح کرد: این اسامی که اعلام شد تنها سلیقه شخصی بوده که انجام گرفت. اگر الان قرار به بررسی باشد باید کار محرمانه ای صورت گیرد. ما هنوز اصل مربی را انتخاب نکرده ایم که دنبال دستیاران او باشیم و خود کی‌روش هم گفته بود که افرادی را مدنظر دارد و قرار است وی نفرات را به ما معرفی کند تا ما هم نفرات مورد نظر را اعلام کرده و بررسی های لازم را انجام دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا ایمیل نهایی را به کی روش فرستاده اید یا نه اعلام کرد: این اتفاق هنوز رخ نداده است و منتظر بررسی های نهایی هستیم. شاید اسمم رئیس فدراسیون باشد اما اختیاری ندارم و هرچه کمیته فنی و هیات رئیسه بگوید من هم انجام می‌دهم. به هر حال بعد از انجام کارها ایمیل را برای کی‌روش خواهیم فرستاد تا ایشان تصمیم نهایی را بگیرند.

کفاشیان همچنین درخصوص اعتراض به باشگاه‌های لیگ برتری به حضور بازیکنان تیم امید در اردوی تدارکاتی گفت: ما از هر باشگاه تنها یکی یا دو نفر را دعوت کردیم و حتی لژیونرهای خودمان از جمله جهانبخش را نتوانستیم به خدمت بگیریم. به هرحال باید این اردوها تشکیل می شد و نمی توانستیم که بدون تمرین به بازی ها برویم.

کد خبر 2363821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha