۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱:۲۱

دیدارهای تدارکاتی بین المللی؛

آرژانتین با 4 گل از آلمان انتقام گرفت/ پاس‌های دی‌ماریا کمر ژرمن‌ها را شکست

آرژانتین با 4 گل از آلمان انتقام گرفت/ پاس‌های دی‌ماریا کمر ژرمن‌ها را شکست

تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیداری انتقامی برابر آلمان 4 بر 2 به پیروزی رسید تا انتقام سختی از این تیم بعد از شکست در بازی فینال جام جهانی 2014 برزیل بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال آلمان و آرژانتین چهارشنبه شب در دیداری تدارکاتی که در شهر دوسلدورف برگزار شد به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی را تیم آرژانتین با پیروزی غیرمنتظره 4 بر 2 به سود خود پایان داد تا انتقام سختی از ژرمن‌ها به خاطر شکست در دیدار فینال جام جهانی 2014 بگیرد. این نخستین حضور تاتا مارتینو سرمربی پیشین تیم بارسلونا روی نیمکت آلبی سلسته بود که یک برد شیرین را برای کشورش کسب کرد.

آنخل دی ماریا ستاره جدید منچستر یونایتد بی تردید نقش اصلی را در کسب این برد ایفا کرد. این بازیکن سه پاس گل داد و یک گل در دقیقه 50 زد تا کمر تیم آلمان را بشکند. سه گل ابتدایی آرژانتینی‌ها را سرخیو آگرو(20)، اریک لاملا(40) و فدریکو فرناندز(47) به ثمر رساندند. آندره شورله(52) و ماریو گوتزه(78) نیز دو گل میزبان را وارد دروازه حریف کردند. آلمان البته در این بازی فرصت‌های زیادی را هدر داد و بدشانس هم بود که مهاجمانش به راحتی فرصت‌ها را از دست دادند. لیونل مسی غایب بزرگ آرژانتین در این بازی بود که به خاطر مصدومیت تیم کشورش را همراهی نکرد.

در سایر دیدارهای چهارشنبه شب نتایج زیر حاصل آمد:

* روسیه 4 - آذربایجان صفر
* لیتوانی یک - امارات یک
* اوکراین یک - مولداوی صفر
* لتونی 2 - ارمنستان صفر
* دانمارک یک - ترکیه 2
* جمهوری چک صفر - آمریکا یک
* ایرلند 2 - عمان صفر
* انگلیس یک - نروژ صفر
* مراکش صفر - قطر صفر

کد خبر 2363856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha