۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹

تارتار:

سه امتیاز برابر نفت ارزش بیشتری دارد/ وضعیت گسترش فولاد باید بهتر شود

سه امتیاز برابر نفت ارزش بیشتری دارد/ وضعیت گسترش فولاد باید بهتر شود

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه وضعیت تیمش در لیگ برتر باید بهبود پیدا کند، گفت: کیفیت بازی های ما هفته به هفته بهتر می شود اما باید نتایج کسب شده نیز مطابق با کیفیت بازی هایمان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار شامگاه چهارشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی با تیم نفت تهران اظهار داشت: ما معتقدیم جایگاه واقعی گسترش فولاد نباید اینجا باشد، ما به جایگاهی بهتر از رتبه سال گذشته فکر می ‌کنیم و در بازی فردا باید با تمام انرژی به مصاف نفت تهران برویم.

وی ادامه داد: ما فردا میزبان هستیم و سعی می ‌کنیم با 3 امتیاز این بازی وضعیت‌ مان را در جدول بهبود بخشیم. چون از وضعیت فعلی‌مان در جدول رده‌بندی راضی نیستیم و معتقدیم جایگاه واقعی ما نباید دوازدهم باشد.

تارتار عنوان کرد: برابر نفت تهران برای کسب سه امتیاز وارد زمین مسابقه می‌شویم و اگر بتوانیم پیروز این دیدار باشیم ارزش این برد برایمان بیش از 3 امتیاز است و می‌توانیم بالاتر از همین تیم نفت قرار بگیریم.

 وی گفت: ما به این نتیجه رسیده ایم که کیفیت تیم ما پایین‌تر از دیگر تیم‌ها نیست چون اگر چنین بود از لحاظ روحی و روانی با مشکل برخورد می‌کردیم. ما در مقابل تیم استقلال طبق آمار بهتر از این تیم بودیم ولی سطح تجربه در زمین مسابقه نقش‌آفرینی کرد و استقلال توانست برتری خود را نشان دهد.

سرمربی گسترش فولاد یادآور شد: خوشبختانه کیفیت بازی‌هایمان هفته به هفته بهتر می‌شود ولی با این وجود برای ما راضی کننده نیست و باید طوری بازی کنیم که نتایج لازم را هم کسب کنیم.

کد خبر 2363869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha