۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷

با اختلاف یک رای/

رضا فیروزه رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد شد

رضا فیروزه رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: انتخابات دومین هیئت ‌رئیسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد و رضا فیروزه با کسب هفت رأی از مجموع 13 رأی مأخوذه به عنوان رییس شورای شهر بجنورد انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه انتخابات دومین هیئت ‌رئیسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بجنورد در شصت و ششمين جلسه این شورا با حضور تمامی 13 عضو شورای اسلامی مرکز خراسان شمالی برگزار شد.

در این انتخابات رضا فیروزه و مهدی محمدی( رییس شورای شهر بجنورد در سال اول) برای تصدی ریاست شورا نامزد شدند که در پایان رضا فیروزه با کسب هفت رای در برابر شش رای مهدی محمدی، به عنوان رییس شورای اسلامی شهر بجنورد برای مدت یک سال انتخاب شد.

در این انتخابات اعظم السادات افشين فر با کسب 9 رأی به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد تعیین شد.

همچنین بر اساس رای عضای شورای اسلامی شهر بجنورد حسين پيلتن با کسب 13 رای به عنوان خزانه دار، سيدجليل کشميري با 12 رای منشي اول و سیده صبری سیدی نیز با کسب هفت رای به عنوان منشی دوم شورای شهر بجنورد انتخاب شدند.

انتخابات کمیسیون های فرعی شورای اسلامی شهر بجنورد هم اکنون در حال برگزاری است و نتایج این انتخابات نیز در اخبار بعدی اطلاع رسانی می شود.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی با داشتن 211 هزار نفر جمعیت دارای دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر است.

اعضای شورای اسلامی بجنورد در دوره چهارم متشکل از 13 عضو هستند که نسبت به دور قبل شورا، شش نفر افزایش یافته است.

در دور نخست انتخابات شورای اسلامی بجنورد که پارسال همزمان با آغاز به کار چهارمین دوره شوراهای اسلامی برگزار شد؛ مهدی محمدی به عنوان رئیس و رضا فیروزه به عنوان نایب رئیس به مدت یک سال، حائز اکثریت آرا شده بودند.

مهدی محمدی پارسال با کسب 10 رأی به عنوان رییس شورای اسلامی شهر بجنورد انتخاب شده بود در حالی که وی در انتخابات امسال مؤفق به کسب هفت رای از مجموع 13 رای مأخوذه شد.

انتخاب روح‌الله براتیان از سوی شورای چهارم شهر بجنورد به عنوان شهردار با رأی 13 نفره عضو، استعفای سیدمحمد لنگری و عهده‌دار شدن مسئولیت مدیرکلی آموزش و پرورش خراسان شمالی و ورود حسین پیلتن به عنوان عضو جدید از مهم‌ترین موضوعات در یک سال گذشته این شورا بود.

کد خبر 2363972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha