۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۵۷

شهیدی:

فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه بیشتر تبیین شود

 فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه بیشتر تبیین شود

آستانه اشرفیه – خبرگزاری مهر: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بر ضرورت تقویت بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی ظهر پنجشنبه در همایش خانواده های شاهد و ایثارگر شهرستان آستانه اشرفیه افزود: آسایش امروز این مرز و بوم مرهون فداکاری و ایثارگری شهیدان، جانبازان، آزادگان و خانواده های آنان است.

وی همچنین اظهارداشت: خانواده معظم شهدا به عنوان ولی نعمتان این جامعه با بیان خاطرات شهدا نقش موثری در ترویج فرهنگ ناب شهید و شهادت دارند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: رشد فرهنگ ایثار و شهادت باعث می شود استکبار جایگاهی در هیچ نقطه ای از جهان نداشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه تداوم فرهنگ شهید و شهادت مهمترین نیاز در راستای استحکام نظام اسلامی ایران است، افزود: فرهنگ شهادت روحیه مقاومت و پويايى جامعه را به‏ دنبال دارد.

شهیدی با اشاره به تاثیرگذاری انقلاب اسلامی بر سایر کشورهای منطقه اذعان داشت: بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه رخ داد مردم این کشورها با الگوگیری از انقلاب اسلامی با ظلم و ستم مبارزه کردند.

وی افزود: دشمنان نظام امروز در جبهه جنگ نرم، اعتقادات و فرهنگ ناب اسلامی جامعه را مورد هدف قرار داده اند که باید همگان در برابر این تهدید هوشیار باشند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: ایجاد آرامش، تعامل و جلوگیری از ایجاد فضای سیاسی از اولویت های کاری در بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام " سید محمد علی شهیدی " رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عصر امروز ( پنجشنبه )  در مراسم یادواره 115 شهید والامقام بخش کومله شهرستان لنگرود سخنرانی خواهد کرد.

کد خبر 2364032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha