۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۸:۰۷

شهیدی:

واژه ایثار و شهادت در مقابل واژه اسلحه استکبارگران همیشه پیروز است

واژه ایثار و شهادت در مقابل واژه اسلحه استکبارگران همیشه پیروز است

لنگرود – خبرگزاری مهر: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: واژه ایثار و شهادت در مقابل واژه اسلحه استکبارگران همیشه پیروز است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی عصر پنجشنبه در مراسم یادواره 115 شهید والامقام بخش کومله شهرستان لنگرود افزود: شهدا امنیت بخش و آرامش بخش جامعه شدند و همه هستی خود را در این راه هزینه کردند.

وی همچنین با بیان اینکه بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی " ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است "، اظهارداشت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده یک وظیفه همگانی است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه ترویج تفکر ایثار و شهادت اصلی‌ ترین ابزارهای مقابله با تهاجم فرهنگی است، گفت: آرمان‌ های والای شهیدان را باید حفظ و با عزت و سربلندی راهشان را ادامه داد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت رسانی به خانواده‌ های شهدا و ایثارگران اظهار داشت: هوشیاری، اخلاص، ایمان و ولایت‌ مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف‌ ناپذیر است.

شهیدی با بیان اینکه بالاترین عزت، امنیت، اقتدار و افتخار فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهارداشت: از گزینه ‌های مهم ملت ایران در برابر دشمنان وحدت، انسجام و روحیه شهادت‌ طلبی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام " سید محمد علی شهیدی " معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با حضور در گلزار شهدای کومله به مقام شامخ 115 شهید والامقام آرمیده در این مکان ادای احترام کرد.

مراسم یادواره 115 شهید والامقام بخش کومله شهرستان لنگرود با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، مسئولان استانی، محلی، اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده های معظم شاهد و ایثارگر عصر امروز ( پنجشنبه ) در مسجد جامع کومله شهرستان لنگرود برگزار شد.

 

کد خبر 2364181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha