۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۵۸

حسن جعفری:

مجبور بودیم برای دفاع به اصفهان بیاییم/ از سپاهان پیشنهاد نداشتم

مجبور بودیم برای دفاع به اصفهان بیاییم/ از سپاهان پیشنهاد نداشتم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدافع تیم ملوان بندر انزلی گفت: تاکتیک ملوان در دیدار مقابل سپاهان، دفاع بود و مجبور بودیم برای دفاع به اصفهان بیاییم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن جعفری شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: بازی سختی برای ما بود زیرا سپاهان تیم بسیار خوبی به شمار می‌رود و من باید به آنها تبریک بگویم.

وی افزود: ما در بازی با سپاهان به خصوص در نیمه دوم به گونه‌ای بازی کردیم که روزنه‌های دفاعی را بستیم و کار برای تیم سپاهان بسیار سخت شد ولی به سپاهان تبریک می‌گویم.

مدافع ملوان با بیان اینکه ما کار سختی مقابل سپاهان داشتیم، درباره عملکرد تیمش در این بازی بیان داشت: ما مقابل سپاهان اکثراً دفاع کردیم و سیستم ما اینجا این بود زیرا مجبور بودیم که در اصفهان دفاع کنیم؛ سپاهان تیم بسیار خوبی است و من دو بازی قبلی آنها را دیدم که با بدشانسی گل نزدند.

وی افزود: مطمئن باشید که این تیم با یک پیروزی از بحران در می‌آیند و من نیز برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم اما کسب یک امتیاز از اصفهان برای ما راضی کننده بود.

جعفری درباره شرایط تیمش ادامه داد: تیم ما جوان است و از نظر پولی و سنی، رده پائینی دارند و اگر هماهنگ‌تر شویم، بهتر کار می‌کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر بازگشتش به اصفهان خاطرنشان کرد: از ذوب‌آهن پیشنهاد داشتم اما اگر زمانی از سپاهان پیشنهادی باشد، به اصفهان باز می‌گردم.

کد خبر 2364254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha