۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۵۰

علی احمدی:

بازی‌های سخت استقلال باقی مانده/ جای استقلال را در صدر می‌گیریم

بازی‌های سخت استقلال باقی مانده/ جای استقلال را در صدر می‌گیریم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدافع تیم سپاهان اصفهان گفت: بدون شک بازی‌‌های دشوار تیم استقلال باقی مانده و زمانی که این تیم امتیاز از دست داد، ما جای آنها را در صدر جدول می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدی شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیمش مقابل ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دیدار با ملوان  توپ، زمین و همه چیز در اختیار ما بود اما وقتی تیم 11 نفره دفاع می‌کند، خیلی سخت است که به این تیم گل بزنیم.

وی افزود: ما در این بازی ما شوت زدیم، سانتر کردیم و در عمق نیز رفتیم و همه کار کردیم اما توپ‌های ما تبدیل به گل نشد و باید تلاش کنیم که این مسئله را در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

مدافع سپاهان با اشاره به دیدارهای گذشته تیمش بیان داشت: در بازی نفت بد بازی کردیم و حق ما باخت بود اما در سه بازی اخیر حق ما برد بود؛ فولاد یک موقعیت نصفه نیمه را گل کرد و ذوب‌آهن از موقعیت‌های کم خود استفاده کرد؛ همه می‌دانند که آنقدر حمله می‌کنیم که هادی عقیلی به مهاجمان اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: تیم‌ها مقابل سپاهان 11 نفره دفاع می‌کنند؛ باید بازی‌های آینده را ببریم زیرا استقلال هنوز بازی‌های مشکلی دارد و امید به بازی‌های آینده خود داریم.

احمدی در پاسخ به سئوالی درباره پیروزی‌های اخیر استقلال و رقابت این دو تیم با یکدیگر افزود: تلاش می‌کنیم که استقلال را بگیریم زیرا استقلال بازی‌های مشکلی پیش‌رو دارد امیدوارم که در بازی‌های آینده امتیاز بگیریم اما نباید بازی به بازی امتیاز از دست دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ما غرور کاذب نداریم و می‌دانیم که همه بازی‌ها سخت است و خودمان روی این موضوع کار می‌کنیم اما متأسفانه تیم‌ها مقابل سپاهان بسته بازی می‌کنند و به همین دلیل نمی‌توانیم گل بزنیم.

کد خبر 2364256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha